ContentXperience sponsort mijl in Chicago Marathon voor KiKa
Erik Simons van onze klant De Koning ICT spant zich al tijden in voor de strijd tegen kinderkanker door het lopen van marathons en het volbrengen van triathlons voor KiKa, de Stichting Kinderen Kankervrij. Op die manier vraagt hij aandacht en donaties voor dit goede doel.
ContentXperience ondersteunt Erik Simons en daarmee KiKa door op 7 oktober 2018 een van zijn 26 mijlen tijdens de Chicago Marathon te sponsoren. Als dank ontvingen we uit de hand van Erik twee limited edition KiKa-shirts met opdruk van het logo van KiKa en van ContentXperience. Op deze manier trekken we samen op om de genezingskans voor kinderen met kanker naar 95% te krijgen.
De tegenprestaties van Erik zijn indrukwekkend, namelijk het gezond afleggen van de Ironman Triathlon van Vichy en van de marathon van Chicago in 2018. In 2019 en 2020 gaat Erik nog verder, omdat hij zich officieel als ambassadeur verbonden heeft aan de Run for KiKa Marathon. Wij wensen Erik enorm veel succes met het volbrengen van deze sportieve uitdagingen!
Terug naar het nieuwsoverzicht