Drie redenen om te bloggen

Er zijn drie belangrijke redenen om blogs te (laten) schrijven voor uw organisatie: met een blog laat u zien dat u expertise in huis hebt, u vergroot de vindbaarheid in zoekmachines als Google en u creëert betrokkenheid binnen en buiten uw organisatie. Uiteraard is onderscheidende inhoud erg belangrijk, zeker nu veel concurrenten ook aan het bloggen zijn geslagen. Met actuele onderwerpen en creatieve afbeeldingen of infographics valt u op. Daarnaast wordt interessante en leuke content eerder gedeeld op social media, waardoor u een groter publiek bereikt. Bloggen is een strategie voor de langere termijn en hangt nauw samen met het begrip contentmarketing. 

Meer over contentmarketing

Bekijk onze laatste blogprojecten

Bekijk hier een aantal goede voorbeelden van onze blogprojecten. Contentplatforms bevatten informatie met blogs en diverse andere redacationele artikelen als content, bijvoorbeeld over verschillende onderwerpen of van verschillende leveranciers. Neem gerust een kijkje en laat je inspireren voor een eigen contentplatform.

Bekijk al onze projecten

Zes tips voor een perfecte blog

Wat zijn de belangrijkste punten voor je blog, waardoor deze waardevoller wordt voor zowel je bezoekers als zoekmachines? In deze blog zetten we een aantal belangrijke elementen op een rij en geven we zes tips voor de creatie van een perfecte blog.

Lees deze blog

Lees de blogs van ContentXperience

Regelmatig schrijven de specialisten van ContentXperience blogs over diverse ontwikkelingen op het gebied van content, marketing en communicatie. Lees onze blogs hier of volg ons via social media om op de hoogte te blijven!

Lees onze blogs

Updates

Blog 4 december 2018 | Malou Arends

Content creëren? Stel jezelf eerst deze 8 vragen!

Content betekent letterlijk ‘inhoud’. Het is een ontzettend breed begrip dat je op uiteenlopende manieren kunt invullen…

Lees meer
Nieuws 27 november 2018 | Redactie ContentXperience

Marketing intelligence-expert IKUU lanceert IKUU Search

IKUU Search biedt 360-graden beeld rondom digitale marketingleads
Marketing intelligence-expert IKUU heeft vandaag een…

Lees meer
Blog 22 november 2018 | Frank Faassen

Waarom podcasting populair wordt voor de zakelijke markt

In Amerika neemt podcasting een grote vlucht. Logisch, want podcasting past ook steeds beter bij de behoefte van nu; plaats…

Lees meer

Marketing automation-partners