Drie redenen om te bloggen

Er zijn drie belangrijke redenen om blogs te (laten) schrijven voor uw organisatie: met een blog laat u zien dat u expertise in huis hebt, u vergroot de vindbaarheid in zoekmachines als Google en u creëert betrokkenheid binnen en buiten uw organisatie. Uiteraard is onderscheidende inhoud erg belangrijk, zeker nu veel concurrenten ook aan het bloggen zijn geslagen. Met actuele onderwerpen en creatieve afbeeldingen of infographics valt u op. Daarnaast wordt interessante en leuke content eerder gedeeld op social media, waardoor u een groter publiek bereikt. Bloggen is een strategie voor de langere termijn en hangt nauw samen met het begrip contentmarketing. 

Meer over contentmarketing

Bekijk onze laatste blogprojecten

Bekijk hier een aantal goede voorbeelden van onze blogprojecten. Contentplatforms bevatten informatie met blogs en diverse andere redacationele artikelen als content, bijvoorbeeld over verschillende onderwerpen of van verschillende leveranciers. Neem gerust een kijkje en laat je inspireren voor een eigen contentplatform.

Bekijk al onze projecten

Zes tips voor een perfecte blog

Wat zijn de belangrijkste punten voor je blog, waardoor deze waardevoller wordt voor zowel je bezoekers als zoekmachines? In deze blog zetten we een aantal belangrijke elementen op een rij en geven we zes tips voor de creatie van een perfecte blog.

Lees deze blog

Lees de blogs van ContentXperience

Regelmatig schrijven de specialisten van ContentXperience blogs over diverse ontwikkelingen op het gebied van content, marketing en communicatie. Lees onze blogs hier of volg ons via social media om op de hoogte te blijven!

Lees onze blogs

Updates

Blog 11 december 2019 | Alex Steg

Van data-driven marketing tot User Experience – dit zijn de 7 marketingtrends van 2020

Wat brengt het nieuwe jaar ons op het gebied van marketing? Waar in 2019 de focus lag op mobile first, voice en (korte…

Lees meer
Content marketing café
Nieuws 6 december 2019 | Ilva Dekkers

Content: van suiker naar stroop

Hoe verpak je jouw verhaal en boodschap op een plakkende manier? Een vraag die in iedere organisatie wel een keer is…

Lees meer
Blog 27 november 2019 | Redactie ContentXperience

Customer Data Platforms zijn hot, maar wat kun je ermee?

Als marketeer wil je een goed beeld van je klanten hebben. Daarmee kun je relevant zijn en op het juiste moment en via het…

Lees meer

Marketing automation-partners