Drie redenen om te bloggen

Er zijn drie belangrijke redenen om blogs te (laten) schrijven voor uw organisatie: met een blog laat u zien dat u expertise in huis hebt, u vergroot de vindbaarheid in zoekmachines als Google en u creëert betrokkenheid binnen en buiten uw organisatie. Uiteraard is onderscheidende inhoud erg belangrijk, zeker nu veel concurrenten ook aan het bloggen zijn geslagen. Met actuele onderwerpen en creatieve afbeeldingen of infographics valt u op. Daarnaast wordt interessante en leuke content eerder gedeeld op social media, waardoor u een groter publiek bereikt. Bloggen is een strategie voor de langere termijn en hangt nauw samen met het begrip contentmarketing. 

Meer over contentmarketing

Bekijk onze laatste blogprojecten

Bekijk hier een aantal goede voorbeelden van onze blogprojecten. Contentplatforms bevatten informatie met blogs en diverse andere redacationele artikelen als content, bijvoorbeeld over verschillende onderwerpen of van verschillende leveranciers. Neem gerust een kijkje en laat je inspireren voor een eigen contentplatform.

Bekijk al onze projecten

Zes tips voor een perfecte blog

Wat zijn de belangrijkste punten voor je blog, waardoor deze waardevoller wordt voor zowel je bezoekers als zoekmachines? In deze blog zetten we een aantal belangrijke elementen op een rij en geven we zes tips voor de creatie van een perfecte blog.

Lees deze blog

Lees de blogs van ContentXperience

Regelmatig schrijven de specialisten van ContentXperience blogs over diverse ontwikkelingen op het gebied van content, marketing en communicatie. Lees onze blogs hier of volg ons via social media om op de hoogte te blijven!

Lees onze blogs

Updates

Duurzame marketing
Blog 10 oktober 2019 | Frank Faassen

Duurzame marketing: zo word je meer zichtbaar als merk

Duurzame Marketing Blogreeks | Blog III

Continu zichtbaar zijn in de markt. Makkelijker gezegd dan gedaan. Want aanwezig…

Lees meer
Nieuws 2 oktober 2019 | Redactie ContentXperience

De IKUU-filosofie: een 360 graden-view van je leads

IKUU is een hyperintelligent systeem dat jouw hele bedrijf naar een hoger niveau tilt. IKUU betekent niet alleen een grote…

Lees meer
Duurzame marketing
Blog 2 oktober 2019 | Joanne de Jager

Meer marketingcampagnes = meer (waardevolle) data

Duurzame Marketing Blogreeks | Blog II

Marketingcampagnes zorgen voor een aanhoudende zichtbaarheid. Maar dat is niet het…

Lees meer

Marketing automation-partners