Drie redenen om te bloggen
Er zijn drie belangrijke redenen om blogs te (laten) schrijven voor uw organisatie: met een blog laat u zien dat u expertise in huis hebt, u vergroot de vindbaarheid in zoekmachines als Google en u creëert betrokkenheid binnen en buiten uw organisatie. Uiteraard is onderscheidende inhoud erg belangrijk, zeker nu veel concurrenten ook aan het bloggen zijn geslagen. Met actuele onderwerpen en creatieve afbeeldingen of infographics valt u op. Daarnaast wordt interessante en leuke content eerder gedeeld op social media, waardoor u een groter publiek bereikt. Bloggen is een strategie voor de langere termijn en hangt nauw samen met het begrip contentmarketing.
Meer over contentmarketing
Bekijk onze laatste blogprojecten
Bekijk hier een aantal goede voorbeelden van onze blogprojecten. Contentplatforms bevatten informatie met blogs en diverse andere redacationele artikelen als content, bijvoorbeeld over verschillende onderwerpen of van verschillende leveranciers. Neem gerust een kijkje en laat je inspireren voor een eigen contentplatform.
Zes tips voor een perfecte blog
Wat zijn de belangrijkste punten voor je blog, waardoor deze waardevoller wordt voor zowel je bezoekers als zoekmachines? In deze blog zetten we een aantal belangrijke elementen op een rij en geven we zes tips voor de creatie van een perfecte blog.
Lees de blogs van ContentXperience
Regelmatig schrijven de specialisten van ContentXperience blogs over diverse ontwikkelingen op het gebied van content, marketing en communicatie. Lees onze blogs hier of volg ons via social media om op de hoogte te blijven!
Resources
Bekijk alle resourcesUpdates

Van data-driven marketing tot User Experience – dit zijn de 7 marketingtrends van 2020
Wat brengt het nieuwe jaar ons op het gebied van marketing? Waar in 2019 de focus lag op mobile first, voice en (korte…
Lees meer