Drie redenen om te bloggen

Er zijn drie belangrijke redenen om blogs te (laten) schrijven voor uw organisatie: met een blog laat u zien dat u expertise in huis hebt, u vergroot de vindbaarheid in zoekmachines als Google en u creëert betrokkenheid binnen en buiten uw organisatie. Uiteraard is onderscheidende inhoud erg belangrijk, zeker nu veel concurrenten ook aan het bloggen zijn geslagen. Met actuele onderwerpen en creatieve afbeeldingen of infographics valt u op. Daarnaast wordt interessante en leuke content eerder gedeeld op social media, waardoor u een groter publiek bereikt. Bloggen is een strategie voor de langere termijn en hangt nauw samen met het begrip contentmarketing. 

Meer over contentmarketing

Bekijk onze laatste blogprojecten

Bekijk hier een aantal goede voorbeelden van onze blogprojecten. Contentplatforms bevatten informatie met blogs en diverse andere redacationele artikelen als content, bijvoorbeeld over verschillende onderwerpen of van verschillende leveranciers. Neem gerust een kijkje en laat je inspireren voor een eigen contentplatform.

Bekijk al onze projecten

Zes tips voor een perfecte blog

Wat zijn de belangrijkste punten voor je blog, waardoor deze waardevoller wordt voor zowel je bezoekers als zoekmachines? In deze blog zetten we een aantal belangrijke elementen op een rij en geven we zes tips voor de creatie van een perfecte blog.

Lees deze blog

Lees de blogs van ContentXperience

Regelmatig schrijven de specialisten van ContentXperience blogs over diverse ontwikkelingen op het gebied van content, marketing en communicatie. Lees onze blogs hier of volg ons via social media om op de hoogte te blijven!

Lees onze blogs

Updates

Blog 5 juni 2019 | Ilva Dekkers

Hogere ranking in Google? Dit is wat je moet weten over SEO

Op nummer één staan in de zoekresultaten van Google. Wie wil dat nou niet? De beste manier om dat te bereiken, is door mee…

Lees meer
Blog 22 mei 2019 | Lisanne Schellens

Instagram: 4 praktische tips voor B2B-marketing

“Onze doelgroep zit niet op Instagram”. Een veel gehoorde uitspraak wanneer je B2B-bedrijven voorstelt Instagram toe te…

Lees meer
Blog 8 mei 2019 | Alex Steg

Welke marketing automation-tool past het best bij uw bedrijf?

Marketing automation is een zeer effectief hulpmiddel voor het genereren van marketingleads. Door een sterke inbound…

Lees meer

Marketing automation-partners