Van redactie tot design

Van redactie, acquisitie en databasebeheer tot ontwerp, dtp, drukwerk, prepostale verwerking en verspreiding. De ontwikkeling van een magazine is een heel karwei. Maar daar blijft het niet bij. Uw magazine wilt u wellicht ook voorzien van een eigen website en allerlei extra mogelijkheden die het internet te bieden heeft. ContentXperience heeft voor al deze trajecten de expertises in huis, waardoor wij het complete traject voor uw bedrijfsmagazine kunnen verzorgen.

Neem contact met ons op

Ervaring in magazineproductie

ContentXperience heeft jarenlange ervaring met het maken van inhoudelijk uiteenlopende tijdschriften, specials, relatiemagazines en bedrijfsmagazines. We hebben onder andere de volgende magazines opgezet: THINQ Magazine, een crossmediaal vakblad binnen de ICT-wereld, en IBM INSPIRE beyond today’s technology, een glossy magazine voor IBM.

Bekijk een THINQ Magazine

Voorbeelden van online magazines

Waarvoor zet je ze in?

Er wordt volop geëxperimenteerd met online magazines: van bladerbare pdf’s en native apps tot responsive HTML-oplossingen, en alles wat daartussen zit. Voor desktop, tablet en zelfs smartphones. De invulling, werking en gebruiksvriendelijkheid van de magazines is zeer uiteenlopend. In deze blog bekijkt Frankwatching een aantal sprekende voorbeelden.

Lees deze blog

Updates

Duurzame marketing
Blog 10 oktober 2019 | Frank Faassen

Duurzame marketing: zo word je meer zichtbaar als merk

Duurzame Marketing Blogreeks | Blog III

Continu zichtbaar zijn in de markt. Makkelijker gezegd dan gedaan. Want aanwezig…

Lees meer
Nieuws 2 oktober 2019 | Redactie ContentXperience

De IKUU-filosofie: een 360 graden-view van je leads

IKUU is een hyperintelligent systeem dat jouw hele bedrijf naar een hoger niveau tilt. IKUU betekent niet alleen een grote…

Lees meer
Duurzame marketing
Blog 2 oktober 2019 | Joanne de Jager

Meer marketingcampagnes = meer (waardevolle) data

Duurzame Marketing Blogreeks | Blog II

Marketingcampagnes zorgen voor een aanhoudende zichtbaarheid. Maar dat is niet het…

Lees meer

Marketing automation-partners