Eerste indruk

De eerste indruk van uw nieuwsbrief of online uitnodiging is ontzettend belangrijk en bepaalt of de lezer verder gaat lezen, of überhaupt de nieuwsbrief opent. Wij denken graag met u mee over vorm én inhoud. Het nieuwsbrieftemplate kunnen wij voor u ontwerpen en implementeren. De content schrijven of redigeren en het uiteindelijke verzenden kunt u ook aan ons over laten. Daarnaast krijgt u de mogelijkheid om analyses te ontvangen van de e-mailing. 

Neem contact met ons op

Ons nieuwsbriefwerk

Met een goed afgestemde redactie houden wij uw prospects en klanten moeiteloos op de hoogte van nieuwsberichten, nieuwe producten, aanbiedingen, bijeenkomsten en andere informatie over uw organisatie, doelgroep of werkveld. Nieuwsbrieven verzorgen wij voor diverse bedrijven, waaronder Climber…

Bekijk al onze projecten

De waarde van nieuwsbriefstatistieken

Het versturen van een nieuwsbrief is nuttig om (potentiële) klanten te informeren over nieuwe producten of projecten van uw bedrijf. Maar wie is nu precies geïnteresseerd? Wie leest de berichten, wie klikt zelfs op ‘Lees meer’ om verder te lezen en wat doet die persoon vervolgens op uw website? Hiervoor zijn nieuwsbriefstatistieken, in combinatie met websitestatistieken, een uitkomst!

Lees deze blog

E-mailmarketing:

Zes bruikbare tips

E-mail is niet meer weg te denken uit de moderne marketingstrategie: 66% van de Nederlanders geeft aan e-mail als het meest betrouwbare, digitale marketingkanaal te zien. E-mail is en blijft dus een cruciaal onderdeel van marketing. In deze blog een aantal belangrijke tips voor e-mailmarketing.

Lees verder

Updates

Blog 22 mei 2019 | Lisanne Schellens

Instagram: 4 praktische tips voor B2B-marketing

“Onze doelgroep zit niet op Instagram”. Een veel gehoorde uitspraak wanneer je B2B-bedrijven voorstelt Instagram toe te…

Lees meer
Blog 8 mei 2019 | Alex Steg

Welke marketing automation-tool past het best bij uw bedrijf?

Marketing automation is een zeer effectief hulpmiddel voor het genereren van marketingleads. Door een sterke inbound…

Lees meer
Blog 25 april 2019 | Frank Faassen

Hoe ga ik om met mijn marketing dashboards-vermoeidheid?

Ben je werkzaam als marketeer? Dan herken je het volgende probleem waarschijnlijk wel: je ziet door de dashboards het bos…

Lees meer

Marketing automation-partners