Eerste indruk

De eerste indruk van uw nieuwsbrief of online uitnodiging is ontzettend belangrijk en bepaalt of de lezer verder gaat lezen, of überhaupt de nieuwsbrief opent. Wij denken graag met u mee over vorm én inhoud. Het nieuwsbrieftemplate kunnen wij voor u ontwerpen en implementeren. De content schrijven of redigeren en het uiteindelijke verzenden kunt u ook aan ons over laten. Daarnaast krijgt u de mogelijkheid om analyses te ontvangen van de e-mailing. 

Neem contact met ons op

Ons nieuwsbriefwerk

Met een goed afgestemde redactie houden wij uw prospects en klanten moeiteloos op de hoogte van nieuwsberichten, nieuwe producten, aanbiedingen, bijeenkomsten en andere informatie over uw organisatie, doelgroep of werkveld. Nieuwsbrieven verzorgen wij voor diverse bedrijven, waaronder Climber…

Bekijk al onze projecten

De waarde van nieuwsbriefstatistieken

Het versturen van een nieuwsbrief is nuttig om (potentiële) klanten te informeren over nieuwe producten of projecten van uw bedrijf. Maar wie is nu precies geïnteresseerd? Wie leest de berichten, wie klikt zelfs op ‘Lees meer’ om verder te lezen en wat doet die persoon vervolgens op uw website? Hiervoor zijn nieuwsbriefstatistieken, in combinatie met websitestatistieken, een uitkomst!

Lees deze blog

E-mailmarketing:

Zes bruikbare tips

E-mail is niet meer weg te denken uit de moderne marketingstrategie: 66% van de Nederlanders geeft aan e-mail als het meest betrouwbare, digitale marketingkanaal te zien. E-mail is en blijft dus een cruciaal onderdeel van marketing. In deze blog een aantal belangrijke tips voor e-mailmarketing.

Lees verder

Updates

Duurzame marketing
Blog 10 oktober 2019 | Frank Faassen

Duurzame marketing: zo word je meer zichtbaar als merk

Duurzame Marketing Blogreeks | Blog III

Continu zichtbaar zijn in de markt. Makkelijker gezegd dan gedaan. Want aanwezig…

Lees meer
Nieuws 2 oktober 2019 | Redactie ContentXperience

De IKUU-filosofie: een 360 graden-view van je leads

IKUU is een hyperintelligent systeem dat jouw hele bedrijf naar een hoger niveau tilt. IKUU betekent niet alleen een grote…

Lees meer
Duurzame marketing
Blog 2 oktober 2019 | Joanne de Jager

Meer marketingcampagnes = meer (waardevolle) data

Duurzame Marketing Blogreeks | Blog II

Marketingcampagnes zorgen voor een aanhoudende zichtbaarheid. Maar dat is niet het…

Lees meer

Marketing automation-partners