Eerste indruk

De eerste indruk van uw nieuwsbrief of online uitnodiging is ontzettend belangrijk en bepaalt of de lezer verder gaat lezen, of überhaupt de nieuwsbrief opent. Wij denken graag met u mee over vorm én inhoud. Het nieuwsbrieftemplate kunnen wij voor u ontwerpen en implementeren. De content schrijven of redigeren en het uiteindelijke verzenden kunt u ook aan ons over laten. Daarnaast krijgt u de mogelijkheid om analyses te ontvangen van de e-mailing. 

Neem contact met ons op

Ons nieuwsbriefwerk

Met een goed afgestemde redactie houden wij uw prospects en klanten moeiteloos op de hoogte van nieuwsberichten, nieuwe producten, aanbiedingen, bijeenkomsten en andere informatie over uw organisatie, doelgroep of werkveld. Nieuwsbrieven verzorgen wij voor diverse bedrijven, waaronder Climber…

Bekijk al onze projecten

De waarde van nieuwsbriefstatistieken

Het versturen van een nieuwsbrief is nuttig om (potentiële) klanten te informeren over nieuwe producten of projecten van uw bedrijf. Maar wie is nu precies geïnteresseerd? Wie leest de berichten, wie klikt zelfs op ‘Lees meer’ om verder te lezen en wat doet die persoon vervolgens op uw website? Hiervoor zijn nieuwsbriefstatistieken, in combinatie met websitestatistieken, een uitkomst!

Lees deze blog

E-mailmarketing:

Zes bruikbare tips

E-mail is niet meer weg te denken uit de moderne marketingstrategie: 66% van de Nederlanders geeft aan e-mail als het meest betrouwbare, digitale marketingkanaal te zien. E-mail is en blijft dus een cruciaal onderdeel van marketing. In deze blog een aantal belangrijke tips voor e-mailmarketing.

Lees verder

Updates

Nieuws 13 maart 2019 | Redactie ContentXperience

Luistercijfers maken Nederlandse podcasts interessant voor bedrijven

Het aantal luisteraars naar Nederlandse podcasts neemt fors toe. Met tienduizend instarts sta je in de landelijke hitlijsten…

Lees meer
Nieuws 8 februari 2019 | Redactie ContentXperience

Samenwerking SalesQ België en ContentXperience

SalesQ België is met ingang van februari 2019 een samenwerking aangegaan met ContentXperience. Full-service…

Lees meer
Nieuws 8 februari 2019 | Redactie ContentXperience

Contentmarketing, big data en marketing automation grootste uitdagingen voor 2019

Uitgebreid onderzoek onder bijna zevenhonderd Europese marketingverantwoordelijken (CMO’s) wijst uit dat Nederlandse…

Lees meer

Marketing automation-partners