Eerste indruk

De eerste indruk van uw nieuwsbrief of online uitnodiging is ontzettend belangrijk en bepaalt of de lezer verder gaat lezen, of überhaupt de nieuwsbrief opent. Wij denken graag met u mee over vorm én inhoud. Het nieuwsbrieftemplate kunnen wij voor u ontwerpen en implementeren. De content schrijven of redigeren en het uiteindelijke verzenden kunt u ook aan ons over laten. Daarnaast krijgt u de mogelijkheid om analyses te ontvangen van de e-mailing. 

Neem contact met ons op

Ons nieuwsbriefwerk

Met een goed afgestemde redactie houden wij uw prospects en klanten moeiteloos op de hoogte van nieuwsberichten, nieuwe producten, aanbiedingen, bijeenkomsten en andere informatie over uw organisatie, doelgroep of werkveld. Nieuwsbrieven verzorgen wij voor diverse bedrijven, waaronder Climber…

Bekijk al onze projecten

De waarde van nieuwsbriefstatistieken

Het versturen van een nieuwsbrief is nuttig om (potentiële) klanten te informeren over nieuwe producten of projecten van uw bedrijf. Maar wie is nu precies geïnteresseerd? Wie leest de berichten, wie klikt zelfs op ‘Lees meer’ om verder te lezen en wat doet die persoon vervolgens op uw website? Hiervoor zijn nieuwsbriefstatistieken, in combinatie met websitestatistieken, een uitkomst!

Lees deze blog

E-mailmarketing:

Zes bruikbare tips

E-mail is niet meer weg te denken uit de moderne marketingstrategie: 66% van de Nederlanders geeft aan e-mail als het meest betrouwbare, digitale marketingkanaal te zien. E-mail is en blijft dus een cruciaal onderdeel van marketing. In deze blog een aantal belangrijke tips voor e-mailmarketing.

Lees verder

Updates

Blog 11 december 2019 | Alex Steg

Van data-driven marketing tot User Experience – dit zijn de 7 marketingtrends van 2020

Wat brengt het nieuwe jaar ons op het gebied van marketing? Waar in 2019 de focus lag op mobile first, voice en (korte…

Lees meer
Content marketing café
Nieuws 6 december 2019 | Ilva Dekkers

Content: van suiker naar stroop

Hoe verpak je jouw verhaal en boodschap op een plakkende manier? Een vraag die in iedere organisatie wel een keer is…

Lees meer
Blog 27 november 2019 | Redactie ContentXperience

Customer Data Platforms zijn hot, maar wat kun je ermee?

Als marketeer wil je een goed beeld van je klanten hebben. Daarmee kun je relevant zijn en op het juiste moment en via het…

Lees meer

Marketing automation-partners