De inhoud van een persbericht

Naast de timing van een persbericht is de inhoud en weergave zeer belangrijk voor een goed effect. Bij ContentXperience begrijpen we dit. Wij formuleren uw bericht zo, dat het de allergrootste kans maakt om gepubliceerd te worden: nieuwswaardige content op een professionele, journalistieke manier gepresenteerd. 

Terug naar copywriting

Het persbericht 2.0:

De socialmedia-release

Om ook het sociale netwerk van uw bedrijf te bereiken – en tevens een persbericht te verrijken met social media-informatie, video’s, afbeeldingen en meer – is het traditionele persbericht niet meer voldoende. Gelukkig zijn er moderne tools voorhanden waarmee u verrijkte persberichten de wereld kunt insturen, in de vorm van een ‘socialmedia-release’.

Lees meer

Maak gebruik van onze perslijst

Door onze kennis van diverse media hebben wij snel toegang tot redacties en kunnen wij goed invoelen voor welke onderwerpen interesse is. Handig voor wie zelf geen (actuele) perslijst heeft en verzekerd wil zijn van de juiste gegevens. Interesse? We vertellen u er graag meer over.

Neem contact met ons op

Updates

Nieuws 22 januari 2020 | Redactie ContentXperience

Dataplatform IKUU komt met Personal Engagement Score en Use Cases-module

Marketing intelligence-bedrijf IKUU brengt een nieuwe update uit van het IKUU-dataplatform: versie 1.5. Het bedrijf speelt…

Lees meer
Blog 15 januari 2020 | Redactie ContentXperience

De kracht van offline campagnes

Offline marketing is ouderwets en niet meetbaar, offline is niet meer relevant, alles speelt zich online af. Zomaar wat…

Lees meer
Blog 11 december 2019 | Alex Steg

Van data-driven marketing tot User Experience – dit zijn de 7 marketingtrends van 2020

Wat brengt het nieuwe jaar ons op het gebied van marketing? Waar in 2019 de focus lag op mobile first, voice en (korte…

Lees meer

Marketing automation-partners