De inhoud van een persbericht

Naast de timing van een persbericht is de inhoud en weergave zeer belangrijk voor een goed effect. Bij ContentXperience begrijpen we dit. Wij formuleren uw bericht zo, dat het de allergrootste kans maakt om gepubliceerd te worden: nieuwswaardige content op een professionele, journalistieke manier gepresenteerd. 

Terug naar copywriting

Het persbericht 2.0:

De socialmedia-release

Om ook het sociale netwerk van uw bedrijf te bereiken – en tevens een persbericht te verrijken met social media-informatie, video’s, afbeeldingen en meer – is het traditionele persbericht niet meer voldoende. Gelukkig zijn er moderne tools voorhanden waarmee u verrijkte persberichten de wereld kunt insturen, in de vorm van een ‘socialmedia-release’.

Lees meer

Maak gebruik van onze perslijst

Door onze kennis van diverse media hebben wij snel toegang tot redacties en kunnen wij goed invoelen voor welke onderwerpen interesse is. Handig voor wie zelf geen (actuele) perslijst heeft en verzekerd wil zijn van de juiste gegevens. Interesse? We vertellen u er graag meer over.

Neem contact met ons op

Updates

Blog 25 maart 2020 | Redactie ContentXperience

Video, nieuwe kansen voor jouw bedrijfscommunicatie

In tijden van crisis ontstaat creativiteit en worden er nieuwe ideeën geboren. Shakespeare schreef bijvoorbeeld prachtige…

Lees meer
Blog 23 maart 2020 | Redactie ContentXperience

Thuiswerken: met deze tools en richtlijnen bereik je de hoogste productiviteit

Thuiswerken, het kent zo zijn voordelen. Denk aan een betere concentratie, tijdbesparing en een hogere motivatie. Zo melden…

Lees meer
Nieuws 22 januari 2020 | Redactie ContentXperience

Dataplatform IKUU komt met Personal Engagement Score en Use Cases-module

Marketing intelligence-bedrijf IKUU brengt een nieuwe update uit van het IKUU-dataplatform: versie 1.5. Het bedrijf speelt…

Lees meer

Marketing automation-partners