De inhoud van een persbericht

Naast de timing van een persbericht is de inhoud en weergave zeer belangrijk voor een goed effect. Bij ContentXperience begrijpen we dit. Wij formuleren uw bericht zo, dat het de allergrootste kans maakt om gepubliceerd te worden: nieuwswaardige content op een professionele, journalistieke manier gepresenteerd. 

Terug naar copywriting

Het persbericht 2.0:

De socialmedia-release

Om ook het sociale netwerk van uw bedrijf te bereiken – en tevens een persbericht te verrijken met social media-informatie, video’s, afbeeldingen en meer – is het traditionele persbericht niet meer voldoende. Gelukkig zijn er moderne tools voorhanden waarmee u verrijkte persberichten de wereld kunt insturen, in de vorm van een ‘socialmedia-release’.

Lees meer

Maak gebruik van onze perslijst

Door onze kennis van diverse media hebben wij snel toegang tot redacties en kunnen wij goed invoelen voor welke onderwerpen interesse is. Handig voor wie zelf geen (actuele) perslijst heeft en verzekerd wil zijn van de juiste gegevens. Interesse? We vertellen u er graag meer over.

Neem contact met ons op

Updates

Nieuws 13 maart 2019 | Redactie ContentXperience

Luistercijfers maken Nederlandse podcasts interessant voor bedrijven

Het aantal luisteraars naar Nederlandse podcasts neemt fors toe. Met tienduizend instarts sta je in de landelijke hitlijsten…

Lees meer
Nieuws 8 februari 2019 | Redactie ContentXperience

Samenwerking SalesQ België en ContentXperience

SalesQ België is met ingang van februari 2019 een samenwerking aangegaan met ContentXperience. Full-service…

Lees meer
Nieuws 8 februari 2019 | Redactie ContentXperience

Contentmarketing, big data en marketing automation grootste uitdagingen voor 2019

Uitgebreid onderzoek onder bijna zevenhonderd Europese marketingverantwoordelijken (CMO’s) wijst uit dat Nederlandse…

Lees meer

Marketing automation-partners