De inhoud van een persbericht

Naast de timing van een persbericht is de inhoud en weergave zeer belangrijk voor een goed effect. Bij ContentXperience begrijpen we dit. Wij formuleren uw bericht zo, dat het de allergrootste kans maakt om gepubliceerd te worden: nieuwswaardige content op een professionele, journalistieke manier gepresenteerd. 

Terug naar copywriting

Het persbericht 2.0:

De socialmedia-release

Om ook het sociale netwerk van uw bedrijf te bereiken – en tevens een persbericht te verrijken met social media-informatie, video’s, afbeeldingen en meer – is het traditionele persbericht niet meer voldoende. Gelukkig zijn er moderne tools voorhanden waarmee u verrijkte persberichten de wereld kunt insturen, in de vorm van een ‘socialmedia-release’.

Lees meer

Maak gebruik van onze perslijst

Door onze kennis van diverse media hebben wij snel toegang tot redacties en kunnen wij goed invoelen voor welke onderwerpen interesse is. Handig voor wie zelf geen (actuele) perslijst heeft en verzekerd wil zijn van de juiste gegevens. Interesse? We vertellen u er graag meer over.

Neem contact met ons op

Updates

Redenen waarom jouw content niet werkt
Blog 14 augustus 2019 | Joanne de Jager

10 Redenen waarom jouw content niet werkt

De ene keer levert het conversies op, de andere keer gebeurt er niets. Frustrerend. Het is belangrijk te achterhalen waarom…

Lees meer
Hoe ontwerp je een goede infographic
Blog 31 juli 2019 | Karlijn Rasing

Hoe ontwerp je een goede infographic?

Waarschijnlijk is het je wel opgevallen dat je online steeds meer infographics tegenkomt op bijvoorbeeld LinkedIn, in blogs…

Lees meer
Blog 15 juli 2019 | Marc van Onna

Copywriting? Da’s toch iets met patenten?

Wat doet een copywriter eigenlijk? Die vraag wordt mij regelmatig gesteld sinds ik, na jarenlange dienst op een…

Lees meer

Marketing automation-partners