De inhoud van een persbericht

Naast de timing van een persbericht is de inhoud en weergave zeer belangrijk voor een goed effect. Bij ContentXperience begrijpen we dit. Wij formuleren uw bericht zo, dat het de allergrootste kans maakt om gepubliceerd te worden: nieuwswaardige content op een professionele, journalistieke manier gepresenteerd. 

Terug naar copywriting

Het persbericht 2.0:

De socialmedia-release

Om ook het sociale netwerk van uw bedrijf te bereiken – en tevens een persbericht te verrijken met social media-informatie, video’s, afbeeldingen en meer – is het traditionele persbericht niet meer voldoende. Gelukkig zijn er moderne tools voorhanden waarmee u verrijkte persberichten de wereld kunt insturen, in de vorm van een ‘socialmedia-release’.

Lees meer

Maak gebruik van onze perslijst

Door onze kennis van diverse media hebben wij snel toegang tot redacties en kunnen wij goed invoelen voor welke onderwerpen interesse is. Handig voor wie zelf geen (actuele) perslijst heeft en verzekerd wil zijn van de juiste gegevens. Interesse? We vertellen u er graag meer over.

Neem contact met ons op

Updates

Blog 22 mei 2019 | Lisanne Schellens

Instagram: 4 praktische tips voor B2B-marketing

“Onze doelgroep zit niet op Instagram”. Een veel gehoorde uitspraak wanneer je B2B-bedrijven voorstelt Instagram toe te…

Lees meer
Blog 8 mei 2019 | Alex Steg

Welke marketing automation-tool past het best bij uw bedrijf?

Marketing automation is een zeer effectief hulpmiddel voor het genereren van marketingleads. Door een sterke inbound…

Lees meer
Blog 25 april 2019 | Frank Faassen

Hoe ga ik om met mijn marketing dashboards-vermoeidheid?

Ben je werkzaam als marketeer? Dan herken je het volgende probleem waarschijnlijk wel: je ziet door de dashboards het bos…

Lees meer

Marketing automation-partners