Van logo's tot brochures

ContentXperience ziet het ontwerp van uw huisstijl als een belangrijk onderdeel van uw marketing- en communicatiestrategie. Wij ontwerpen bedrijfslogo’s en productmerken en sluiten daar uw huisstijl op aan. Deze huisstijl passen we toe op uw handelsdrukwerk als visitekaartjes, briefpapier, enveloppen en brochures, maar voeren het ook door in uw webdesign en uw uitingen op de social media. Neem een kijkje in ons uitgebreide portfolio.

Portfolio ContentXperience

Praktische tips voor het bepalen van uw huisstijl

Herkenning is erkenning. Zeker in het bedrijfsleven. Herkenbaarheid en onderscheid zijn kernwoorden voor de rechtvaardiging van het bedrijfsbestaan. Om de herkenbaarheid optimaal te benutten, moet het bedrijf bij alles wat de organisatie doet tot uiting komen, zowel binnen het bedrijf als naar buiten toe. Kortom: gezien en ervaren worden door zowel de medewerkers als de klanten. Ofwel de huisstijl.

Lees meer

Updates

Content marketing café
Nieuws 6 december 2019 | Ilva Dekkers

Content: van suiker naar stroop

Hoe verpak je jouw verhaal en boodschap op een plakkende manier? Een vraag die in iedere organisatie wel een keer is…

Lees meer
Blog 27 november 2019 | Content Xperience

Customer Data Platforms zijn hot, maar wat kun je ermee?

Als marketeer wil je een goed beeld van je klanten hebben. Daarmee kun je relevant zijn en op het juiste moment en via het…

Lees meer
Nieuws 1 november 2019 | Annieke Hoekman

De Google BERT-update: eindelijk een brug tussen inbound marketing en SEO

Op 25 oktober lanceerde Google een update voor Search: de Bidirectional Encoder Representations from Transformers (BERT…

Lees meer

Marketing automation-partners