Van logo's tot brochures

ContentXperience ziet het ontwerp van uw huisstijl als een belangrijk onderdeel van uw marketing- en communicatiestrategie. Wij ontwerpen bedrijfslogo’s en productmerken en sluiten daar uw huisstijl op aan. Deze huisstijl passen we toe op uw handelsdrukwerk als visitekaartjes, briefpapier, enveloppen en brochures, maar voeren het ook door in uw webdesign en uw uitingen op de social media. Neem een kijkje in ons uitgebreide portfolio.

Portfolio ContentXperience

Praktische tips voor het bepalen van uw huisstijl

Herkenning is erkenning. Zeker in het bedrijfsleven. Herkenbaarheid en onderscheid zijn kernwoorden voor de rechtvaardiging van het bedrijfsbestaan. Om de herkenbaarheid optimaal te benutten, moet het bedrijf bij alles wat de organisatie doet tot uiting komen, zowel binnen het bedrijf als naar buiten toe. Kortom: gezien en ervaren worden door zowel de medewerkers als de klanten. Ofwel de huisstijl.

Lees meer

Updates

Blog 1 april 2019 | Frank Faassen

5 redenen waarom je salesteam blij wordt van inbound marketing!

Iedereen die in de sales heeft gewerkt weet dat je moet kunnen omgaan met afwijzing. Vooral als er wordt gewerkt in koude…

Lees meer
Nieuws 22 maart 2019 | Redactie ContentXperience

Herkenbaarheid meets expertise bij het Content Marketing Café op 14 maart!

Hoe creëer je een ROI binnen je marketingstrategie? Een vraag die voor menig marketeer een grote rol speelt. Door middel van…

Lees meer
Nieuws 13 maart 2019 | Redactie ContentXperience

Luistercijfers maken Nederlandse podcasts interessant voor bedrijven

Het aantal luisteraars naar Nederlandse podcasts neemt fors toe. Met tienduizend instarts sta je in de landelijke hitlijsten…

Lees meer

Marketing automation-partners