Van logo's tot brochures

ContentXperience ziet het ontwerp van uw huisstijl als een belangrijk onderdeel van uw marketing- en communicatiestrategie. Wij ontwerpen bedrijfslogo’s en productmerken en sluiten daar uw huisstijl op aan. Deze huisstijl passen we toe op uw handelsdrukwerk als visitekaartjes, briefpapier, enveloppen en brochures, maar voeren het ook door in uw webdesign en uw uitingen op de social media. Neem een kijkje in ons uitgebreide portfolio.

Portfolio ContentXperience

Praktische tips voor het bepalen van uw huisstijl

Herkenning is erkenning. Zeker in het bedrijfsleven. Herkenbaarheid en onderscheid zijn kernwoorden voor de rechtvaardiging van het bedrijfsbestaan. Om de herkenbaarheid optimaal te benutten, moet het bedrijf bij alles wat de organisatie doet tot uiting komen, zowel binnen het bedrijf als naar buiten toe. Kortom: gezien en ervaren worden door zowel de medewerkers als de klanten. Ofwel de huisstijl.

Lees meer

Updates

Blog 5 juni 2019 | Ilva Dekkers

Hogere ranking in Google? Dit is wat je moet weten over SEO

Op nummer één staan in de zoekresultaten van Google. Wie wil dat nou niet? De beste manier om dat te bereiken, is door mee…

Lees meer
Blog 22 mei 2019 | Lisanne Schellens

Instagram: 4 praktische tips voor B2B-marketing

“Onze doelgroep zit niet op Instagram”. Een veel gehoorde uitspraak wanneer je B2B-bedrijven voorstelt Instagram toe te…

Lees meer
Blog 8 mei 2019 | Alex Steg

Welke marketing automation-tool past het best bij uw bedrijf?

Marketing automation is een zeer effectief hulpmiddel voor het genereren van marketingleads. Door een sterke inbound…

Lees meer

Marketing automation-partners