Van logo's tot brochures

ContentXperience ziet het ontwerp van uw huisstijl als een belangrijk onderdeel van uw marketing- en communicatiestrategie. Wij ontwerpen bedrijfslogo’s en productmerken en sluiten daar uw huisstijl op aan. Deze huisstijl passen we toe op uw handelsdrukwerk als visitekaartjes, briefpapier, enveloppen en brochures, maar voeren het ook door in uw webdesign en uw uitingen op de social media. Neem een kijkje in ons uitgebreide portfolio.

Portfolio ContentXperience

Praktische tips voor het bepalen van uw huisstijl

Herkenning is erkenning. Zeker in het bedrijfsleven. Herkenbaarheid en onderscheid zijn kernwoorden voor de rechtvaardiging van het bedrijfsbestaan. Om de herkenbaarheid optimaal te benutten, moet het bedrijf bij alles wat de organisatie doet tot uiting komen, zowel binnen het bedrijf als naar buiten toe. Kortom: gezien en ervaren worden door zowel de medewerkers als de klanten. Ofwel de huisstijl.

Lees meer

Updates

Nieuws 22 januari 2020 | Redactie ContentXperience

Dataplatform IKUU komt met Personal Engagement Score en Use Cases-module

Marketing intelligence-bedrijf IKUU brengt een nieuwe update uit van het IKUU-dataplatform: versie 1.5. Het bedrijf speelt…

Lees meer
Blog 15 januari 2020 | Redactie ContentXperience

De kracht van offline campagnes

Offline marketing is ouderwets en niet meetbaar, offline is niet meer relevant, alles speelt zich online af. Zomaar wat…

Lees meer
Blog 11 december 2019 | Alex Steg

Van data-driven marketing tot User Experience – dit zijn de 7 marketingtrends van 2020

Wat brengt het nieuwe jaar ons op het gebied van marketing? Waar in 2019 de focus lag op mobile first, voice en (korte…

Lees meer

Marketing automation-partners