Van logo's tot brochures

ContentXperience ziet het ontwerp van uw huisstijl als een belangrijk onderdeel van uw marketing- en communicatiestrategie. Wij ontwerpen bedrijfslogo’s en productmerken en sluiten daar uw huisstijl op aan. Deze huisstijl passen we toe op uw handelsdrukwerk als visitekaartjes, briefpapier, enveloppen en brochures, maar voeren het ook door in uw webdesign en uw uitingen op de social media. Neem een kijkje in ons uitgebreide portfolio.

Portfolio ContentXperience

Praktische tips voor het bepalen van uw huisstijl

Herkenning is erkenning. Zeker in het bedrijfsleven. Herkenbaarheid en onderscheid zijn kernwoorden voor de rechtvaardiging van het bedrijfsbestaan. Om de herkenbaarheid optimaal te benutten, moet het bedrijf bij alles wat de organisatie doet tot uiting komen, zowel binnen het bedrijf als naar buiten toe. Kortom: gezien en ervaren worden door zowel de medewerkers als de klanten. Ofwel de huisstijl.

Lees meer

Updates

Duurzame marketing
Blog 10 oktober 2019 | Frank Faassen

Duurzame marketing: zo word je meer zichtbaar als merk

Duurzame Marketing Blogreeks | Blog III

Continu zichtbaar zijn in de markt. Makkelijker gezegd dan gedaan. Want aanwezig…

Lees meer
Nieuws 2 oktober 2019 | Joanne de Jager

De IKUU-filosofie: een 360 graden-view van je leads

IKUU is een hyperintelligent systeem dat jouw hele bedrijf naar een hoger niveau tilt. IKUU betekent niet alleen een grote…

Lees meer
Duurzame marketing
Blog 2 oktober 2019 | Joanne de Jager

Meer marketingcampagnes = meer (waardevolle) data

Duurzame Marketing Blogreeks | Blog II

Marketingcampagnes zorgen voor een aanhoudende zichtbaarheid. Maar dat is niet het…

Lees meer

Marketing automation-partners