Een infographic maken

Data verzamelen, beschrijven en logisch bij elkaar plaatsen kan op zichzelf een lastige taak zijn. Het doel van een infographic is namelijk een onderwerp op een vereenvoudigde en overzichtelijke manier weergeven. Ook voor de vormgever is het een lastige taak: hoe vertaal je abstracte termen naar sprekende beelden? ContentXperience heeft veel ervaring in het maken van infographics en het vereenvoudigen van lastige onderwerpen. Wanneer het onderwerp te breed is, kan de infographic te ingewikkeld worden. Dan zou een uitleganimatie een uitstekende manier zijn om informatie te vereenvoudigen. Hiernaast een voorbeeld van een geanimeerde infographic.

Ga naar uitleganimaties

De kracht van infographics

Overal op het internet kom je ze tegen, ze worden steeds populairder: infographics. Zoek je een goede manier om complexe informatie eenvoudig en helder te communiceren, dan is een infographic je oplossing. Het zijn grafische weergaven van informatie, waarin tekst en beeld samenkomen in een overzichtelijk geheel.

Lees meer

Infographic: content in buyers journey

Wist u dat er drie fases zijn waarin uw potentiële klant zich kan bevinden? Is hij zich aan het oriënteren omdat hij een (bedrijfs)probleem heeft, is hij zich al aan het verdiepen in een specifieke oplossing voor zijn probleem, of is hij juist al bezig met het maken van een beslissing in wat hij wil aanschaffen? In deze infographic vindt u een handig overzicht en een omschrijving van deze fases.

Download deze infographic

Updates

Duurzame marketing
Blog 10 oktober 2019 | Frank Faassen

Duurzame marketing: zo word je meer zichtbaar als merk

Duurzame Marketing Blogreeks | Blog III

Continu zichtbaar zijn in de markt. Makkelijker gezegd dan gedaan. Want aanwezig…

Lees meer
Nieuws 2 oktober 2019 | Joanne de Jager

De IKUU-filosofie: een 360 graden-view van je leads

IKUU is een hyperintelligent systeem dat jouw hele bedrijf naar een hoger niveau tilt. IKUU betekent niet alleen een grote…

Lees meer
Duurzame marketing
Blog 2 oktober 2019 | Joanne de Jager

Meer marketingcampagnes = meer (waardevolle) data

Duurzame Marketing Blogreeks | Blog II

Marketingcampagnes zorgen voor een aanhoudende zichtbaarheid. Maar dat is niet het…

Lees meer

Marketing automation-partners