Content in een creatief jasje

Een woord kan heel veel zeggen. Maar een woord dat mooi is vormgegeven, spreekt nog veel meer aan. Webdesign is daarom onlosmakelijk verbonden aan content en marketing. Het is de eerste indruk die de doelgroep van uw organisatie krijgt. Daarom is het belangrijk dat de door u gewenste online communicatievormen, zoals uw corporate website en e-mailnieuwsbrieven, op de juiste manier worden gepresenteerd. ContentXperience helpt u daarbij. 

Neem contact met ons op
animatie

Voorbeelden van (responsive) webdesigns

ContentXperience ontwerpt regelmatig nieuwe (responsive) websites. Bekijk hier een aantal voorbeelden van corporate websites die wij hebben ontworpen: van functioneel ontwerp en responsive webdesign, tot de technische implementatie in een geschikt contentmanagementsysteem.

Bekijk al onze projecten

Webdesign past zich aan

Steeds meer websites worden bekeken op tablets of smartphones. Mensen die geregeld webpagina’s bekijken via één van deze apparaten weten het; niets is zo irritant als een slecht functionerende of onleesbare website. Hoe zorgt u ervoor dat uw webdesign aangepast is op deze devices?

Lees deze blog

Het belang van goede graphic designs bij social media

Social media checken komt vaak neer op multitasken: tijdens het werken bekijken we LinkedIn en gedurende de lunch scrollen we door Twitter en Instagram. Bijna tachtig procent van alle socialmedia-activiteiten vindt via de mobiele telefoon plaats. En omdat onze aandachtsspanne steeds korter wordt, willen we geen lange teksten doorspitten om tot de kern van de boodschap te komen. Korte concrete teksten zijn belangrijk, maar op social media maakt u pas écht het verschil met graphic designs.

Lees deze blog

Updates

Redenen waarom jouw content niet werkt
Blog 14 augustus 2019 | Joanne de Jager

10 Redenen waarom jouw content niet werkt

De ene keer levert het conversies op, de andere keer gebeurt er niets. Frustrerend. Het is belangrijk te achterhalen waarom…

Lees meer
Hoe ontwerp je een goede infographic
Blog 31 juli 2019 | Karlijn Rasing

Hoe ontwerp je een goede infographic?

Waarschijnlijk is het je wel opgevallen dat je online steeds meer infographics tegenkomt op bijvoorbeeld LinkedIn, in blogs…

Lees meer
Blog 15 juli 2019 | Marc van Onna

Copywriting? Da’s toch iets met patenten?

Wat doet een copywriter eigenlijk? Die vraag wordt mij regelmatig gesteld sinds ik, na jarenlange dienst op een…

Lees meer

Marketing automation-partners