Content in een creatief jasje

Een woord kan heel veel zeggen. Maar een woord dat mooi is vormgegeven, spreekt nog veel meer aan. Webdesign is daarom onlosmakelijk verbonden aan content en marketing. Het is de eerste indruk die de doelgroep van uw organisatie krijgt. Daarom is het belangrijk dat de door u gewenste online communicatievormen, zoals uw corporate website en e-mailnieuwsbrieven, op de juiste manier worden gepresenteerd. ContentXperience helpt u daarbij. 

Neem contact met ons op
animatie

Voorbeelden van (responsive) webdesigns

ContentXperience ontwerpt regelmatig nieuwe (responsive) websites. Bekijk hier een aantal voorbeelden van corporate websites die wij hebben ontworpen: van functioneel ontwerp en responsive webdesign, tot de technische implementatie in een geschikt contentmanagementsysteem.

Bekijk al onze projecten

Webdesign past zich aan

Steeds meer websites worden bekeken op tablets of smartphones. Mensen die geregeld webpagina’s bekijken via één van deze apparaten weten het; niets is zo irritant als een slecht functionerende of onleesbare website. Hoe zorgt u ervoor dat uw webdesign aangepast is op deze devices?

Lees deze blog

Het belang van goede graphic designs bij social media

Social media checken komt vaak neer op multitasken: tijdens het werken bekijken we LinkedIn en gedurende de lunch scrollen we door Twitter en Instagram. Bijna tachtig procent van alle socialmedia-activiteiten vindt via de mobiele telefoon plaats. En omdat onze aandachtsspanne steeds korter wordt, willen we geen lange teksten doorspitten om tot de kern van de boodschap te komen. Korte concrete teksten zijn belangrijk, maar op social media maakt u pas écht het verschil met graphic designs.

Lees deze blog

Updates

Content marketing café
Nieuws 6 december 2019 | Ilva Dekkers

Content: van suiker naar stroop

Hoe verpak je jouw verhaal en boodschap op een plakkende manier? Een vraag die in iedere organisatie wel een keer is…

Lees meer
Blog 27 november 2019 | Content Xperience

Customer Data Platforms zijn hot, maar wat kun je ermee?

Als marketeer wil je een goed beeld van je klanten hebben. Daarmee kun je relevant zijn en op het juiste moment en via het…

Lees meer
Nieuws 1 november 2019 | Annieke Hoekman

De Google BERT-update: eindelijk een brug tussen inbound marketing en SEO

Op 25 oktober lanceerde Google een update voor Search: de Bidirectional Encoder Representations from Transformers (BERT…

Lees meer

Marketing automation-partners