Content in een creatief jasje

Een woord kan heel veel zeggen. Maar een woord dat mooi is vormgegeven, spreekt nog veel meer aan. Webdesign is daarom onlosmakelijk verbonden aan content en marketing. Het is de eerste indruk die de doelgroep van uw organisatie krijgt. Daarom is het belangrijk dat de door u gewenste online communicatievormen, zoals uw corporate website en e-mailnieuwsbrieven, op de juiste manier worden gepresenteerd. ContentXperience helpt u daarbij. 

Neem contact met ons op
animatie

Voorbeelden van (responsive) webdesigns

ContentXperience ontwerpt regelmatig nieuwe (responsive) websites. Bekijk hier een aantal voorbeelden van corporate websites die wij hebben ontworpen: van functioneel ontwerp en responsive webdesign, tot de technische implementatie in een geschikt contentmanagementsysteem.

Bekijk al onze projecten

Webdesign past zich aan

Steeds meer websites worden bekeken op tablets of smartphones. Mensen die geregeld webpagina’s bekijken via één van deze apparaten weten het; niets is zo irritant als een slecht functionerende of onleesbare website. Hoe zorgt u ervoor dat uw webdesign aangepast is op deze devices?

Lees deze blog

Het belang van goede graphic designs bij social media

Social media checken komt vaak neer op multitasken: tijdens het werken bekijken we LinkedIn en gedurende de lunch scrollen we door Twitter en Instagram. Bijna tachtig procent van alle socialmedia-activiteiten vindt via de mobiele telefoon plaats. En omdat onze aandachtsspanne steeds korter wordt, willen we geen lange teksten doorspitten om tot de kern van de boodschap te komen. Korte concrete teksten zijn belangrijk, maar op social media maakt u pas écht het verschil met graphic designs.

Lees deze blog

Updates

Blog 5 juni 2019 | Ilva Dekkers

Hogere ranking in Google? Dit is wat je moet weten over SEO

Op nummer één staan in de zoekresultaten van Google. Wie wil dat nou niet? De beste manier om dat te bereiken, is door mee…

Lees meer
Blog 22 mei 2019 | Lisanne Schellens

Instagram: 4 praktische tips voor B2B-marketing

“Onze doelgroep zit niet op Instagram”. Een veel gehoorde uitspraak wanneer je B2B-bedrijven voorstelt Instagram toe te…

Lees meer
Blog 8 mei 2019 | Alex Steg

Welke marketing automation-tool past het best bij uw bedrijf?

Marketing automation is een zeer effectief hulpmiddel voor het genereren van marketingleads. Door een sterke inbound…

Lees meer

Marketing automation-partners