Trainingen

Succesvol aan de slag met marketing automation en contentmanagement-software
U wilt aan de slag met uw nieuwe marketing automation of contentmanagement-software, maar u heeft nog niet de juiste kennis in huis. Via de CX Academy biedt ContentXperience een passende oplossing met trainingen in een diversiteit aan marketing automation-smaken. Tijdens deze trainingen worden alle basisaspecten behandeld waarmee gebruikers een succesvolle start kunnen maken met marketing automation of contentmanagement. Een greep uit ons aanbod:

Training HubSpot Marketing
Training Salesforce Pardot
Training WordPress Content Management

Masterclass: Marketing Automation

U kunt marketing automation software gebruiken om de door inbound marketing binnengekomen leads te onderhouden, te voeden en te converteren. In deze masterclass leren we u in één dag alles over marketing automation, welke systemen er zijn en hoe u door middel van marketing automation leads kunt converteren tot klanten.

Schrijf u nu in!

Masterclass: Inbound Marketing

Inbound marketing is hot! Bent u er klaar voor? Inbound marketing gaat niet om het pushen van een boodschap en dit opdringen aan de doelgroep. Inbound-technieken zorgen ervoor dat een potentiële klant u vindt, niet andersom. De kwaliteit van uw content is daarbij van enorm belang. Leer in deze masterclass alles over inbound marketing.

Schrijf u nu in!

Masterclass: Contentmarketing & contentcreatie

Heeft u uw contentmarketing goed op orde? Met contentmarketing maakt u relevante content die precies aansluit bij de behoeften van uw Buyer Persona. In deze masterclass leert u de basisbeginselen van contentmarketing, en hoe u het succesvol inzet om traffic te genereren.

Schrijf u nu in!

Updates

Blog 14 oktober 2020 | Efrym Willems

Hoe sales meer uit marketing kan halen, en hoe een dataplatform daarbij kan helpen

Marketing en sales. Het zijn vaak twee geloven op één kussen. En tja, je kent het gezegde, daar slaapt de duivel tussen…

Lees meer
Blog 28 september 2020 | Redactie ContentXperience

De toekomst van B2B-marketing in IT

Voor de meeste B2B-marketeers draait hun vak nog altijd om het genereren van nieuwe leads. De IT-sector is er geen…

Lees meer
Always-on marketing 2021
Blog 14 september 2020 | Redactie ContentXperience

Always-on marketing: de juiste mensen structureel interesseren

Hapsnap-marketing is niet interessant, ‘always-on’ is van nu. Maar als je honderd marketeers vraag wat always-on…

Lees meer

Marketing automation-partners