Trainingen

Succesvol aan de slag met marketing automation en contentmanagement-software
U wilt aan de slag met uw nieuwe marketing automation of contentmanagement-software, maar u heeft nog niet de juiste kennis in huis. Via de CX Academy biedt ContentXperience een passende oplossing met trainingen in een diversiteit aan marketing automation-smaken. Tijdens deze trainingen worden alle basisaspecten behandeld waarmee gebruikers een succesvolle start kunnen maken met marketing automation of contentmanagement. Een greep uit ons aanbod:

Training HubSpot Marketing
Training Salesforce Pardot
Training WordPress Content Management

Masterclass: Marketing Automation

U kunt marketing automation software gebruiken om de door inbound marketing binnengekomen leads te onderhouden, te voeden en te converteren. In deze masterclass leren we u in één dag alles over marketing automation, welke systemen er zijn en hoe u door middel van marketing automation leads kunt converteren tot klanten.

Schrijf u nu in!

Masterclass: Inbound Marketing

Inbound marketing is hot! Bent u er klaar voor? Inbound marketing gaat niet om het pushen van een boodschap en dit opdringen aan de doelgroep. Inbound-technieken zorgen ervoor dat een potentiële klant u vindt, niet andersom. De kwaliteit van uw content is daarbij van enorm belang. Leer in deze masterclass alles over inbound marketing.

Schrijf u nu in!

Masterclass: Contentmarketing & contentcreatie

Heeft u uw contentmarketing goed op orde? Met contentmarketing maakt u relevante content die precies aansluit bij de behoeften van uw Buyer Persona. In deze masterclass leert u de basisbeginselen van contentmarketing, en hoe u het succesvol inzet om traffic te genereren.

Schrijf u nu in!

Updates

Nieuws 15 oktober 2021 | Redactie ContentXperience

11 november: Content Marketing Café over Always-on Marketing in 2022

Voor veel organisaties staan de laatste maanden van het jaar in het teken van de jaarplannen voor 2022. Ook marketeers leggen…

Lees meer
Blog 15 oktober 2021 | Jildert Visser

Datagedreven en procesgericht: voor de marketeer van de toekomst is succes geen verrassing meer

Een marketingboodschap bedenken, en dan maar duimen dat het landt bij de doelgroep. Zo werkt marketing gelukkig al lang niet…

Lees meer
Blog 12 oktober 2021 | Marc van Onna

Leadgeneratie in IT: onderscheidend vermogen is de basis

De grote uitdaging voor IT-organisaties die leads willen genereren: onderscheidend zijn. Hoe zorg je ervoor dat jij opvalt…

Lees meer

Marketing automation-partners