Trainingen

Succesvol aan de slag met marketing automation en contentmanagement-software
U wilt aan de slag met uw nieuwe marketing automation of contentmanagement-software, maar u heeft nog niet de juiste kennis in huis. Via de CX Academy biedt ContentXperience een passende oplossing met trainingen in een diversiteit aan marketing automation-smaken. Tijdens deze trainingen worden alle basisaspecten behandeld waarmee gebruikers een succesvolle start kunnen maken met marketing automation of contentmanagement. Een greep uit ons aanbod:

Training HubSpot Marketing
Training Salesforce Pardot
Training WordPress Content Management

Masterclass: Marketing Automation

U kunt marketing automation software gebruiken om de door inbound marketing binnengekomen leads te onderhouden, te voeden en te converteren. In deze masterclass leren we u in één dag alles over marketing automation, welke systemen er zijn en hoe u door middel van marketing automation leads kunt converteren tot klanten.

Schrijf u nu in!

Masterclass: Inbound Marketing

Inbound marketing is hot! Bent u er klaar voor? Inbound marketing gaat niet om het pushen van een boodschap en dit opdringen aan de doelgroep. Inbound-technieken zorgen ervoor dat een potentiële klant u vindt, niet andersom. De kwaliteit van uw content is daarbij van enorm belang. Leer in deze masterclass alles over inbound marketing.

Schrijf u nu in!

Masterclass: Contentmarketing & contentcreatie

Heeft u uw contentmarketing goed op orde? Met contentmarketing maakt u relevante content die precies aansluit bij de behoeften van uw Buyer Persona. In deze masterclass leert u de basisbeginselen van contentmarketing, en hoe u het succesvol inzet om traffic te genereren.

Schrijf u nu in!

Updates

Buyer persona
Blog 11 september 2019 | Michella Wessels

Hoe de buyer persona en insights content bepalen

Hoe bepaal je de unieke kenmerken voor jouw organisatie? Hoe bepaal je de juiste propositie? Hoe weet je dat de content en…

Lees meer
Blog 28 augustus 2019 | Marjolein Regterschot

Het belang van typografie in je content

Een belangrijk onderdeel in ieder ontwerp is het gebruik van typografie. Welke fonts je kiest en hoe je deze gebruikt, is van…

Lees meer
Redenen waarom jouw content niet werkt
Blog 14 augustus 2019 | Joanne de Jager

10 redenen waarom jouw content niet werkt

De ene keer levert het conversies op, de andere keer gebeurt er niets. Frustrerend. Het is belangrijk te achterhalen waarom…

Lees meer

Marketing automation-partners