Trainingen
Succesvol aan de slag met marketing automation en contentmanagement-software
U wilt aan de slag met uw nieuwe marketing automation of contentmanagement-software, maar u heeft nog niet de juiste kennis in huis. Via de CX Academy biedt ContentXperience een passende oplossing met trainingen in een diversiteit aan marketing automation-smaken. Tijdens deze trainingen worden alle basisaspecten behandeld waarmee gebruikers een succesvolle start kunnen maken met marketing automation of contentmanagement. Een greep uit ons aanbod:
– Training HubSpot Marketing
– Training Salesforce Pardot
– Training WordPress Content Management

Masterclass: Marketing Automation
U kunt marketing automation software gebruiken om de door inbound marketing binnengekomen leads te onderhouden, te voeden en te converteren. In deze masterclass leren we u in één dag alles over marketing automation, welke systemen er zijn en hoe u door middel van marketing automation leads kunt converteren tot klanten.
Masterclass: Inbound Marketing
Inbound marketing is hot! Bent u er klaar voor? Inbound marketing gaat niet om het pushen van een boodschap en dit opdringen aan de doelgroep. Inbound-technieken zorgen ervoor dat een potentiële klant u vindt, niet andersom. De kwaliteit van uw content is daarbij van enorm belang. Leer in deze masterclass alles over inbound marketing.
Masterclass: Contentmarketing & contentcreatie
Heeft u uw contentmarketing goed op orde? Met contentmarketing maakt u relevante content die precies aansluit bij de behoeften van uw Buyer Persona. In deze masterclass leert u de basisbeginselen van contentmarketing, en hoe u het succesvol inzet om traffic te genereren.
Updates

Nu uit: het tweede nummer DataXperience, vol inspirerende verhalen over data en business
Met trots presenteren we het nieuwe nummer van DataXperience, het gratis online tijdschrift over data en business.
2023 is…