Trainingen

Succesvol aan de slag met marketing automation en contentmanagement-software
U wilt aan de slag met uw nieuwe marketing automation of contentmanagement-software, maar u heeft nog niet de juiste kennis in huis. Via de CX Academy biedt ContentXperience een passende oplossing met trainingen in een diversiteit aan marketing automation-smaken. Tijdens deze trainingen worden alle basisaspecten behandeld waarmee gebruikers een succesvolle start kunnen maken met marketing automation of contentmanagement. Een greep uit ons aanbod:

Training HubSpot Marketing
Training Salesforce Pardot
Training WordPress Content Management

Masterclass: Marketing Automation

U kunt marketing automation software gebruiken om de door inbound marketing binnengekomen leads te onderhouden, te voeden en te converteren. In deze masterclass leren we u in één dag alles over marketing automation, welke systemen er zijn en hoe u door middel van marketing automation leads kunt converteren tot klanten.

Schrijf u nu in!

Masterclass: Inbound Marketing

Inbound marketing is hot! Bent u er klaar voor? Inbound marketing gaat niet om het pushen van een boodschap en dit opdringen aan de doelgroep. Inbound-technieken zorgen ervoor dat een potentiële klant u vindt, niet andersom. De kwaliteit van uw content is daarbij van enorm belang. Leer in deze masterclass alles over inbound marketing.

Schrijf u nu in!

Masterclass: Contentmarketing & contentcreatie

Heeft u uw contentmarketing goed op orde? Met contentmarketing maakt u relevante content die precies aansluit bij de behoeften van uw Buyer Persona. In deze masterclass leert u de basisbeginselen van contentmarketing, en hoe u het succesvol inzet om traffic te genereren.

Schrijf u nu in!

Updates

Content marketing café
Nieuws 6 december 2019 | Ilva Dekkers

Content: van suiker naar stroop

Hoe verpak je jouw verhaal en boodschap op een plakkende manier? Een vraag die in iedere organisatie wel een keer is…

Lees meer
Blog 27 november 2019 | Content Xperience

Customer Data Platforms zijn hot, maar wat kun je ermee?

Als marketeer wil je een goed beeld van je klanten hebben. Daarmee kun je relevant zijn en op het juiste moment en via het…

Lees meer
Nieuws 1 november 2019 | Annieke Hoekman

De Google BERT-update: eindelijk een brug tussen inbound marketing en SEO

Op 25 oktober lanceerde Google een update voor Search: de Bidirectional Encoder Representations from Transformers (BERT…

Lees meer

Marketing automation-partners