Trainingen

Succesvol aan de slag met marketing automation en contentmanagement-software
U wilt aan de slag met uw nieuwe marketing automation of contentmanagement-software, maar u heeft nog niet de juiste kennis in huis. Via de CX Academy biedt ContentXperience een passende oplossing met trainingen in een diversiteit aan marketing automation-smaken. Tijdens deze trainingen worden alle basisaspecten behandeld waarmee gebruikers een succesvolle start kunnen maken met marketing automation of contentmanagement. Een greep uit ons aanbod:

Training HubSpot Marketing
Training Salesforce Pardot
Training WordPress Content Management

Masterclass: Marketing Automation

U kunt marketing automation software gebruiken om de door inbound marketing binnengekomen leads te onderhouden, te voeden en te converteren. In deze masterclass leren we u in één dag alles over marketing automation, welke systemen er zijn en hoe u door middel van marketing automation leads kunt converteren tot klanten.

Schrijf u nu in!

Masterclass: Inbound Marketing

Inbound marketing is hot! Bent u er klaar voor? Inbound marketing gaat niet om het pushen van een boodschap en dit opdringen aan de doelgroep. Inbound-technieken zorgen ervoor dat een potentiële klant u vindt, niet andersom. De kwaliteit van uw content is daarbij van enorm belang. Leer in deze masterclass alles over inbound marketing.

Schrijf u nu in!

Masterclass: Contentmarketing & contentcreatie

Heeft u uw contentmarketing goed op orde? Met contentmarketing maakt u relevante content die precies aansluit bij de behoeften van uw Buyer Persona. In deze masterclass leert u de basisbeginselen van contentmarketing, en hoe u het succesvol inzet om traffic te genereren.

Schrijf u nu in!

Updates

Blog 4 augustus 2020 | Frank Faassen

Zo maak je een merk, deel 3: De kernwaarden

Kernwaarden vormen naast de missie en de visie de identiteit van een organisatie. Het formuleren van kernwaarden is…

Lees meer
Blog 27 juli 2020 | Frank Faassen

Zo maak je een merk, deel 2: De visie

Een bedrijf heeft een overtuiging. Een reden waarom het bestaat, de missie. Naast deze missie zorgt de visie ervoor dat een…

Lees meer
Blog 23 juli 2020 | Frank Faassen

Zo maak je een merk, deel 1: De missie

Om contentmarketing te kunnen gaan ontwikkelen, heb je een goede definiëring nodig van een merk. Naast organisatorische…

Lees meer

Marketing automation-partners