Hoe creëert u relevante content in een aandachtseconomie?

Opvallen blijkt steeds lastiger voor bedrijven. De enorme hoeveelheid informatie die iedereen dagelijks te zien krijgt, zorgt ervoor dat de informatie die de ontvanger daadwerkelijk opneemt steeds minder wordt. Denk er maar eens over na: hoeveel kunt u zich nog exact herinneren van de laatste keer dat u door uw Facebook of Twitter tijdlijn scrolde? In deze aandachtseconomie is het nóg belangrijker dat uw content perfect aansluit op de wensen van uw doelgroep.

 

Lees hier onze tips

Contentmarketing in de praktijk

We luisteren naar de wensen van onze klanten, denken mee over hun contentmarketing-strategie en adviseren hen over welke contentmarketing-campagnes zij op welk moment in kunnen zetten. Dit resulteert in effectieve en creatieve projecten die ons team samen met de klant realiseert. Bekijk hier een aantal voorbeelden van bedrijven die wij ondersteunen in hun contentmarketing-activiteiten.

Bekijk al onze projecten

Updates

Duurzame marketing
Blog 10 oktober 2019 | Frank Faassen

Duurzame marketing: zo word je meer zichtbaar als merk

Duurzame Marketing Blogreeks | Blog III

Continu zichtbaar zijn in de markt. Makkelijker gezegd dan gedaan. Want aanwezig…

Lees meer
Nieuws 2 oktober 2019 | Redactie ContentXperience

De IKUU-filosofie: een 360 graden-view van je leads

IKUU is een hyperintelligent systeem dat jouw hele bedrijf naar een hoger niveau tilt. IKUU betekent niet alleen een grote…

Lees meer
Duurzame marketing
Blog 2 oktober 2019 | Joanne de Jager

Meer marketingcampagnes = meer (waardevolle) data

Duurzame Marketing Blogreeks | Blog II

Marketingcampagnes zorgen voor een aanhoudende zichtbaarheid. Maar dat is niet het…

Lees meer

Marketing automation-partners