Hoe creëert u relevante content in een aandachtseconomie?

Opvallen blijkt steeds lastiger voor bedrijven. De enorme hoeveelheid informatie die iedereen dagelijks te zien krijgt, zorgt ervoor dat de informatie die de ontvanger daadwerkelijk opneemt steeds minder wordt. Denk er maar eens over na: hoeveel kunt u zich nog exact herinneren van de laatste keer dat u door uw Facebook of Twitter tijdlijn scrolde? In deze aandachtseconomie is het nóg belangrijker dat uw content perfect aansluit op de wensen van uw doelgroep.

 

Lees hier onze tips

Contentmarketing in de praktijk

We luisteren naar de wensen van onze klanten, denken mee over hun contentmarketing-strategie en adviseren hen over welke contentmarketing-campagnes zij op welk moment in kunnen zetten. Dit resulteert in effectieve en creatieve projecten die ons team samen met de klant realiseert. Bekijk hier een aantal voorbeelden van bedrijven die wij ondersteunen in hun contentmarketing-activiteiten.

Bekijk al onze projecten

Updates

Blog 11 december 2019 | Alex Steg

Van data-driven marketing tot User Experience – dit zijn de 7 marketingtrends van 2020

Wat brengt het nieuwe jaar ons op het gebied van marketing? Waar in 2019 de focus lag op mobile first, voice en (korte…

Lees meer
Content marketing café
Nieuws 6 december 2019 | Ilva Dekkers

Content: van suiker naar stroop

Hoe verpak je jouw verhaal en boodschap op een plakkende manier? Een vraag die in iedere organisatie wel een keer is…

Lees meer
Blog 27 november 2019 | Redactie ContentXperience

Customer Data Platforms zijn hot, maar wat kun je ermee?

Als marketeer wil je een goed beeld van je klanten hebben. Daarmee kun je relevant zijn en op het juiste moment en via het…

Lees meer

Marketing automation-partners