Contentmarketing outsourcen

Steeds meer bedrijven besteden hun niet-core businessactiviteiten uit. Een concept dat ook wel bekend staat onder de naam ‘outsourcing’. Bij outsourcing gaat het erom dat bepaalde werkzaamheden niet meer binnen de eigen organisatie worden uitgevoerd, maar worden toevertrouwd aan een externe partij die expertise op dat gebied heeft. Een full-service marketingbureau kan dus voor een bedrijf alle taken op het gebied van marketing verzorgen: van online marketingcampagnes en losse tekstproducties, tot contentcreatie en crossmedia design. Ook het outsourcen van deze contentmarketing-werkzaamheden kent vele voordelen.

Lees meer over de voordelen

Contentmarketing in de praktijk

We luisteren naar de wensen van onze klanten, denken mee over hun contentmarketing-strategie en adviseren hen over welke contentmarketing-campagnes zij wanneer in kunnen zetten. Dit resulteert in effectieve en creatieve projecten die ons team – samen met de klant – realiseert. Bekijk hier een aantal voorbeelden van bedrijven die wij ondersteunen in hun contentmarketing

Bekijk al onze projecten

De basis van een effectieve contentmarketing-campagne

Voordat u begint aan een contentmarketing-campagne om leads te genereren, zult u een aantal dingen op een rij moeten krijgen. Begin niet zomaar, want zonder een goed plan kan de campagne mislukken en komen er geen (relevante) leads binnen. En dat is uiteraard zonde van het marketingbudget. Hier vindt u een aantal aandachtspunten.

Lees deze blog

6 tips op het gebied van contentmarketing

Hoe begint u met contentmarketing en hoe zorgt u ervoor dat uw strategie werkt? Om die vragen te beantwoorden, zetten we de zes beste tips op een rijtje om uw contentmarketing-werkzaamheden te laten slagen.

Lees deze blog

Updates

Nieuws 8 november 2017 | Redactie ContentXperience

Salesforce en ContentXperience organiseren Marketing Made Easy

Op 16 november a.s. organiseert ContentXperience samen met Salesforce het event Marketing Made Easy. Tijdens dit evenement…

Lees meer
Nieuws 8 november 2017 | Redactie ContentXperience

Spreken op de AgriMarketingSummit en de KvK Startersdagen

Op 7 december a.s. is Britt Litjens van ContentXperience aanwezig als spreker op de AgriMarketingSummit in Hotel De…

Lees meer
Nieuws 6 november 2017 | Redactie ContentXperience

ContentXperience breidt het team verder uit!

ContentXperience groeit als kool! De afgelopen weken werd het team uitgebreid met vier nieuwe medewerkers: Quinton Hermsen…

Lees meer

Marketing automation-partners