Hoe creëert u relevante content in een aandachtseconomie?

Opvallen blijkt steeds lastiger voor bedrijven. De enorme hoeveelheid informatie die iedereen dagelijks te zien krijgt, zorgt ervoor dat de informatie die de ontvanger daadwerkelijk opneemt steeds minder wordt. Denk er maar eens over na: hoeveel kunt u zich nog exact herinneren van de laatste keer dat u door uw Facebook of Twitter tijdlijn scrolde? In deze aandachtseconomie is het nóg belangrijker dat uw content perfect aansluit op de wensen van uw doelgroep.

 

Lees hier onze tips

Contentmarketing in de praktijk

We luisteren naar de wensen van onze klanten, denken mee over hun contentmarketing-strategie en adviseren hen over welke contentmarketing-campagnes zij op welk moment in kunnen zetten. Dit resulteert in effectieve en creatieve projecten die ons team samen met de klant realiseert. Bekijk hier een aantal voorbeelden van bedrijven die wij ondersteunen in hun contentmarketing-activiteiten.

Bekijk al onze projecten

Updates

Blog 1 april 2019 | Frank Faassen

5 redenen waarom je salesteam blij wordt van inbound marketing!

Iedereen die in de sales heeft gewerkt weet dat je moet kunnen omgaan met afwijzing. Vooral als er wordt gewerkt in koude…

Lees meer
Nieuws 22 maart 2019 | Redactie ContentXperience

Herkenbaarheid meets expertise bij het Content Marketing Café op 14 maart!

Hoe creëer je een ROI binnen je marketingstrategie? Een vraag die voor menig marketeer een grote rol speelt. Door middel van…

Lees meer
Nieuws 13 maart 2019 | Redactie ContentXperience

Luistercijfers maken Nederlandse podcasts interessant voor bedrijven

Het aantal luisteraars naar Nederlandse podcasts neemt fors toe. Met tienduizend instarts sta je in de landelijke hitlijsten…

Lees meer

Marketing automation-partners