Hoe creëert u relevante content in een aandachtseconomie?

Opvallen blijkt steeds lastiger voor bedrijven. De enorme hoeveelheid informatie die iedereen dagelijks te zien krijgt, zorgt ervoor dat de informatie die de ontvanger daadwerkelijk opneemt steeds minder wordt. Denk er maar eens over na: hoeveel kunt u zich nog exact herinneren van de laatste keer dat u door uw Facebook of Twitter tijdlijn scrolde? In deze aandachtseconomie is het nóg belangrijker dat uw content perfect aansluit op de wensen van uw doelgroep.

 

Lees hier onze tips

Contentmarketing in de praktijk

We luisteren naar de wensen van onze klanten, denken mee over hun contentmarketing-strategie en adviseren hen over welke contentmarketing-campagnes zij op welk moment in kunnen zetten. Dit resulteert in effectieve en creatieve projecten die ons team samen met de klant realiseert. Bekijk hier een aantal voorbeelden van bedrijven die wij ondersteunen in hun contentmarketing-activiteiten.

Bekijk al onze projecten

Updates

Nieuws 22 januari 2020 | Redactie ContentXperience

Dataplatform IKUU komt met Personal Engagement Score en Use Cases-module

Marketing intelligence-bedrijf IKUU brengt een nieuwe update uit van het IKUU-dataplatform: versie 1.5. Het bedrijf speelt…

Lees meer
Blog 15 januari 2020 | Redactie ContentXperience

De kracht van offline campagnes

Offline marketing is ouderwets en niet meetbaar, offline is niet meer relevant, alles speelt zich online af. Zomaar wat…

Lees meer
Blog 11 december 2019 | Alex Steg

Van data-driven marketing tot User Experience – dit zijn de 7 marketingtrends van 2020

Wat brengt het nieuwe jaar ons op het gebied van marketing? Waar in 2019 de focus lag op mobile first, voice en (korte…

Lees meer

Marketing automation-partners