Contentmarketing outsourcen

Steeds meer bedrijven besteden hun niet-core businessactiviteiten uit. Een concept dat ook wel bekend staat onder de naam ‘outsourcing’. Bij outsourcing gaat het erom dat bepaalde werkzaamheden niet meer binnen de eigen organisatie worden uitgevoerd, maar worden toevertrouwd aan een externe partij die expertise op dat gebied heeft. Een full-service marketingbureau kan dus voor een bedrijf alle taken op het gebied van marketing verzorgen: van online marketingcampagnes en losse tekstproducties, tot contentcreatie en crossmedia design. Ook het outsourcen van deze contentmarketing-werkzaamheden kent vele voordelen.

Lees meer over de voordelen

Contentmarketing in de praktijk

We luisteren naar de wensen van onze klanten, denken mee over hun contentmarketing-strategie en adviseren hen over welke contentmarketing-campagnes zij wanneer in kunnen zetten. Dit resulteert in effectieve en creatieve projecten die ons team – samen met de klant – realiseert. Bekijk hier een aantal voorbeelden van bedrijven die wij ondersteunen in hun contentmarketing

Bekijk al onze projecten

De basis van een effectieve contentmarketing-campagne

Voordat u begint aan een contentmarketing-campagne om leads te genereren, zult u een aantal dingen op een rij moeten krijgen. Begin niet zomaar, want zonder een goed plan kan de campagne mislukken en komen er geen (relevante) leads binnen. En dat is uiteraard zonde van het marketingbudget. Hier vindt u een aantal aandachtspunten.

Lees deze blog

6 tips op het gebied van contentmarketing

Hoe begint u met contentmarketing en hoe zorgt u ervoor dat uw strategie werkt? Om die vragen te beantwoorden, zetten we de zes beste tips op een rijtje om uw contentmarketing-werkzaamheden te laten slagen.

Lees deze blog

Updates

Blog 22 juni 2017 | Britt Gommans

Inbound marketing: in 4 stappen een kickstart zonder kosten

U kunt er niet meer omheen: inbound marketing lijkt steeds meer centrale rol te spelen binnen de marketingwereld. Wij merken…

Lees meer
Blog 6 juni 2017 | Lisa Gores

Variatie in uw contentmarketing: overweeg eens andere vormen van content

Onder (online) marketeers is bloggen nog steeds een van de meest populaire contentvormen. Ondanks dat de wat meer…

Lees meer
Nieuws 31 mei 2017 | Redactie ContentXperience

Google past rapportage van kwaliteitsscore in AdWords aan

Onlangs heeft Google een aantal verbeteringen aangepast in de rapportages van de AdWords-kwaliteitsscore. Deze geeft een…

Lees meer

Marketing automation-partners