Hoe creëert u relevante content in een aandachtseconomie?

Opvallen blijkt steeds lastiger voor bedrijven. De enorme hoeveelheid informatie die iedereen dagelijks te zien krijgt, zorgt ervoor dat de informatie die de ontvanger daadwerkelijk opneemt steeds minder wordt. Denk er maar eens over na: hoeveel kunt u zich nog exact herinneren van de laatste keer dat u door uw Facebook of Twitter tijdlijn scrolde? In deze aandachtseconomie is het nóg belangrijker dat uw content perfect aansluit op de wensen van uw doelgroep.

 

Lees hier onze tips

Contentmarketing in de praktijk

We luisteren naar de wensen van onze klanten, denken mee over hun contentmarketing-strategie en adviseren hen over welke contentmarketing-campagnes zij op welk moment in kunnen zetten. Dit resulteert in effectieve en creatieve projecten die ons team samen met de klant realiseert. Bekijk hier een aantal voorbeelden van bedrijven die wij ondersteunen in hun contentmarketing-activiteiten.

Bekijk al onze projecten

Updates

Blog 4 december 2018 | Malou Arends

Content creëren? Stel jezelf eerst deze 8 vragen!

Content betekent letterlijk ‘inhoud’. Het is een ontzettend breed begrip dat je op uiteenlopende manieren kunt invullen…

Lees meer
Nieuws 27 november 2018 | Redactie ContentXperience

Marketing intelligence-expert IKUU lanceert IKUU Search

IKUU Search biedt 360-graden beeld rondom digitale marketingleads
Marketing intelligence-expert IKUU heeft vandaag een…

Lees meer
Blog 22 november 2018 | Frank Faassen

Waarom podcasting populair wordt voor de zakelijke markt

In Amerika neemt podcasting een grote vlucht. Logisch, want podcasting past ook steeds beter bij de behoefte van nu; plaats…

Lees meer

Marketing automation-partners