Hoe creëert u relevante content in een aandachtseconomie?

Opvallen blijkt steeds lastiger voor bedrijven. De enorme hoeveelheid informatie die iedereen dagelijks te zien krijgt, zorgt ervoor dat de informatie die de ontvanger daadwerkelijk opneemt steeds minder wordt. Denk er maar eens over na: hoeveel kunt u zich nog exact herinneren van de laatste keer dat u door uw Facebook of Twitter tijdlijn scrolde? In deze aandachtseconomie is het nóg belangrijker dat uw content perfect aansluit op de wensen van uw doelgroep.

 

Lees hier onze tips

Contentmarketing in de praktijk

We luisteren naar de wensen van onze klanten, denken mee over hun contentmarketing-strategie en adviseren hen over welke contentmarketing-campagnes zij op welk moment in kunnen zetten. Dit resulteert in effectieve en creatieve projecten die ons team samen met de klant realiseert. Bekijk hier een aantal voorbeelden van bedrijven die wij ondersteunen in hun contentmarketing-activiteiten.

Bekijk al onze projecten

Updates

Redenen waarom jouw content niet werkt
Blog 14 augustus 2019 | Joanne de Jager

10 Redenen waarom jouw content niet werkt

De ene keer levert het conversies op, de andere keer gebeurt er niets. Frustrerend. Het is belangrijk te achterhalen waarom…

Lees meer
Hoe ontwerp je een goede infographic
Blog 31 juli 2019 | Karlijn Rasing

Hoe ontwerp je een goede infographic?

Waarschijnlijk is het je wel opgevallen dat je online steeds meer infographics tegenkomt op bijvoorbeeld LinkedIn, in blogs…

Lees meer
Blog 15 juli 2019 | Marc van Onna

Copywriting? Da’s toch iets met patenten?

Wat doet een copywriter eigenlijk? Die vraag wordt mij regelmatig gesteld sinds ik, na jarenlange dienst op een…

Lees meer

Marketing automation-partners