Veelgestelde vragen over B2B-leadgeneratie

Leadgeneratie is voor de meeste B2B-marketeers het belangrijkste doel dat ten grondslag ligt aan al hun werkzaamheden. Maar wat nu de best practices zijn om kwalitatieve leads aan te leveren bij sales, is niet altijd even duidelijk. Wilt u weten hoe u de leadgeneratie binnen uw organisatie naar een hoger niveau tilt?

Lees onze blog

Blok 4: Zijn uw leads klaar voor een salesgesprek?

U bent begonnen met inbound marketing: uw websitebezoek neemt toe, de eerste conversies worden omgezet in leads en u heeft de juiste opvolgcontent al klaar staan. Mooi! Maar hoe nu verder? Wanneer kunnen deze leads overgedragen worden aan sales?

Lees de blog

Updates

Blog 4 december 2018 | Malou Arends

Content creëren? Stel jezelf eerst deze 8 vragen!

Content betekent letterlijk ‘inhoud’. Het is een ontzettend breed begrip dat je op uiteenlopende manieren kunt invullen…

Lees meer
Nieuws 27 november 2018 | Redactie ContentXperience

Marketing intelligence-expert IKUU lanceert IKUU Search

IKUU Search biedt 360-graden beeld rondom digitale marketingleads
Marketing intelligence-expert IKUU heeft vandaag een…

Lees meer
Blog 22 november 2018 | Frank Faassen

Waarom podcasting populair wordt voor de zakelijke markt

In Amerika neemt podcasting een grote vlucht. Logisch, want podcasting past ook steeds beter bij de behoefte van nu; plaats…

Lees meer

Marketing automation-partners