Veelgestelde vragen over B2B-leadgeneratie

Leadgeneratie is voor de meeste B2B-marketeers het belangrijkste doel dat ten grondslag ligt aan al hun werkzaamheden. Maar wat nu de best practices zijn om kwalitatieve leads aan te leveren bij sales, is niet altijd even duidelijk. Wilt u weten hoe u de leadgeneratie binnen uw organisatie naar een hoger niveau tilt?

Lees onze blog

Blok 4: Zijn uw leads klaar voor een salesgesprek?

U bent begonnen met inbound marketing: uw websitebezoek neemt toe, de eerste conversies worden omgezet in leads en u heeft de juiste opvolgcontent al klaar staan. Mooi! Maar hoe nu verder? Wanneer kunnen deze leads overgedragen worden aan sales?

Lees de blog

Updates

Redenen waarom jouw content niet werkt
Blog 14 augustus 2019 | Joanne de Jager

10 Redenen waarom jouw content niet werkt

De ene keer levert het conversies op, de andere keer gebeurt er niets. Frustrerend. Het is belangrijk te achterhalen waarom…

Lees meer
Hoe ontwerp je een goede infographic
Blog 31 juli 2019 | Karlijn Rasing

Hoe ontwerp je een goede infographic?

Waarschijnlijk is het je wel opgevallen dat je online steeds meer infographics tegenkomt op bijvoorbeeld LinkedIn, in blogs…

Lees meer
Blog 15 juli 2019 | Marc van Onna

Copywriting? Da’s toch iets met patenten?

Wat doet een copywriter eigenlijk? Die vraag wordt mij regelmatig gesteld sinds ik, na jarenlange dienst op een…

Lees meer

Marketing automation-partners