Veelgestelde vragen over B2B-leadgeneratie

Leadgeneratie is voor de meeste B2B-marketeers het belangrijkste doel dat ten grondslag ligt aan al hun werkzaamheden. Maar wat nu de best practices zijn om kwalitatieve leads aan te leveren bij sales, is niet altijd even duidelijk. Wilt u weten hoe u de leadgeneratie binnen uw organisatie naar een hoger niveau tilt?

Lees onze blog

Blok 4: Zijn uw leads klaar voor een salesgesprek?

U bent begonnen met inbound marketing: uw websitebezoek neemt toe, de eerste conversies worden omgezet in leads en u heeft de juiste opvolgcontent al klaar staan. Mooi! Maar hoe nu verder? Wanneer kunnen deze leads overgedragen worden aan sales?

Lees de blog

Updates

Nieuws 22 januari 2020 | Redactie ContentXperience

Dataplatform IKUU komt met Personal Engagement Score en Use Cases-module

Marketing intelligence-bedrijf IKUU brengt een nieuwe update uit van het IKUU-dataplatform: versie 1.5. Het bedrijf speelt…

Lees meer
Blog 15 januari 2020 | Redactie ContentXperience

De kracht van offline campagnes

Offline marketing is ouderwets en niet meetbaar, offline is niet meer relevant, alles speelt zich online af. Zomaar wat…

Lees meer
Blog 11 december 2019 | Alex Steg

Van data-driven marketing tot User Experience – dit zijn de 7 marketingtrends van 2020

Wat brengt het nieuwe jaar ons op het gebied van marketing? Waar in 2019 de focus lag op mobile first, voice en (korte…

Lees meer

Marketing automation-partners