Koppel data uit al uw contactmomenten met de klant

U verzamelt data over uw klanten op allerlei online plaatsen: in uw e-mailaccounts, op social media en op uw website. Uit deze data wilt u inzichten genereren die u kunnen helpen bij het maken van (marketing gerelateerde)  beslissingen. Het is de truc om de data uit deze verschillende kanalen te koppelen tot één overzichtelijk geheel. ContentXperience en haar partner IKUU kunnen u hierbij helpen.

Neem contact met ons op

Maak het verschil met data-analyse in uw digitale marketing

Als marketeer kom je niet langer weg met gevoelsbeslissingen. Alles moet constructief onderbouwd worden, het liefst ondersteund door data als bewijslast. Het niet gebruiken van de in uw organisatie beschikbare data omtrent uw online activiteiten, is een gemiste kans. Lees in deze blog hoe u het verschil maakt met data analyse.

Lees onze blog

Wat levert uw website eigenlijk op?

De website, ook wel het ‘uithangbord op internet’ genoemd. In deze tijd besta je niet als bedrijf als je geen website hebt. Maar hoe wordt de site nu ingezet? Of, beter gezegd, hoe groot is de bijdrage van de site aan de daadwerkelijke business-resultaten? Laat u adviseren door ons team van specialisten.

Neem contact op

Updates

Blog 11 december 2019 | Alex Steg

Van data-driven marketing tot User Experience – dit zijn de 7 marketingtrends van 2020

Wat brengt het nieuwe jaar ons op het gebied van marketing? Waar in 2019 de focus lag op mobile first, voice en (korte…

Lees meer
Content marketing café
Nieuws 6 december 2019 | Ilva Dekkers

Content: van suiker naar stroop

Hoe verpak je jouw verhaal en boodschap op een plakkende manier? Een vraag die in iedere organisatie wel een keer is…

Lees meer
Blog 27 november 2019 | Redactie ContentXperience

Customer Data Platforms zijn hot, maar wat kun je ermee?

Als marketeer wil je een goed beeld van je klanten hebben. Daarmee kun je relevant zijn en op het juiste moment en via het…

Lees meer

Marketing automation-partners