Koppel data uit al uw contactmomenten met de klant

U verzamelt data over uw klanten op allerlei online plaatsen: in uw e-mailaccounts, op social media en op uw website. Uit deze data wilt u inzichten genereren die u kunnen helpen bij het maken van (marketing gerelateerde)  beslissingen. Het is de truc om de data uit deze verschillende kanalen te koppelen tot één overzichtelijk geheel. ContentXperience en haar partner IKUU kunnen u hierbij helpen.

Neem contact met ons op

Maak het verschil met data-analyse in uw digitale marketing

Als marketeer kom je niet langer weg met gevoelsbeslissingen. Alles moet constructief onderbouwd worden, het liefst ondersteund door data als bewijslast. Het niet gebruiken van de in uw organisatie beschikbare data omtrent uw online activiteiten, is een gemiste kans. Lees in deze blog hoe u het verschil maakt met data analyse.

Lees onze blog

Wat levert uw website eigenlijk op?

De website, ook wel het ‘uithangbord op internet’ genoemd. In deze tijd besta je niet als bedrijf als je geen website hebt. Maar hoe wordt de site nu ingezet? Of, beter gezegd, hoe groot is de bijdrage van de site aan de daadwerkelijke business-resultaten? Laat u adviseren door ons team van specialisten.

Neem contact op

Updates

Nieuws 22 januari 2020 | Redactie ContentXperience

Dataplatform IKUU komt met Personal Engagement Score en Use Cases-module

Marketing intelligence-bedrijf IKUU brengt een nieuwe update uit van het IKUU-dataplatform: versie 1.5. Het bedrijf speelt…

Lees meer
Blog 15 januari 2020 | Redactie ContentXperience

De kracht van offline campagnes

Offline marketing is ouderwets en niet meetbaar, offline is niet meer relevant, alles speelt zich online af. Zomaar wat…

Lees meer
Blog 11 december 2019 | Alex Steg

Van data-driven marketing tot User Experience – dit zijn de 7 marketingtrends van 2020

Wat brengt het nieuwe jaar ons op het gebied van marketing? Waar in 2019 de focus lag op mobile first, voice en (korte…

Lees meer

Marketing automation-partners