Koppel data uit al uw contactmomenten met de klant

U verzamelt data over uw klanten op allerlei online plaatsen: in uw e-mailaccounts, op social media en op uw website. Uit deze data wilt u inzichten genereren die u kunnen helpen bij het maken van (marketing gerelateerde)  beslissingen. Het is de truc om de data uit deze verschillende kanalen te koppelen tot één overzichtelijk geheel. ContentXperience en haar partner IKUU kunnen u hierbij helpen.

Neem contact met ons op

Maak het verschil met data-analyse in uw digitale marketing

Als marketeer kom je niet langer weg met gevoelsbeslissingen. Alles moet constructief onderbouwd worden, het liefst ondersteund door data als bewijslast. Het niet gebruiken van de in uw organisatie beschikbare data omtrent uw online activiteiten, is een gemiste kans. Lees in deze blog hoe u het verschil maakt met data analyse.

Lees onze blog

Wat levert uw website eigenlijk op?

De website, ook wel het ‘uithangbord op internet’ genoemd. In deze tijd besta je niet als bedrijf als je geen website hebt. Maar hoe wordt de site nu ingezet? Of, beter gezegd, hoe groot is de bijdrage van de site aan de daadwerkelijke business-resultaten? Laat u adviseren door ons team van specialisten.

Neem contact op

Updates

Nieuws 13 maart 2019 | Redactie ContentXperience

Luistercijfers maken Nederlandse podcasts interessant voor bedrijven

Het aantal luisteraars naar Nederlandse podcasts neemt fors toe. Met tienduizend instarts sta je in de landelijke hitlijsten…

Lees meer
Nieuws 8 februari 2019 | Redactie ContentXperience

Samenwerking SalesQ België en ContentXperience

SalesQ België is met ingang van februari 2019 een samenwerking aangegaan met ContentXperience. Full-service…

Lees meer
Nieuws 8 februari 2019 | Redactie ContentXperience

Contentmarketing, big data en marketing automation grootste uitdagingen voor 2019

Uitgebreid onderzoek onder bijna zevenhonderd Europese marketingverantwoordelijken (CMO’s) wijst uit dat Nederlandse…

Lees meer

Marketing automation-partners