Koppel data uit al uw contactmomenten met de klant

U verzamelt data over uw klanten op allerlei online plaatsen: in uw e-mailaccounts, op social media en op uw website. Uit deze data wilt u inzichten genereren die u kunnen helpen bij het maken van (marketing gerelateerde)  beslissingen. Het is de truc om de data uit deze verschillende kanalen te koppelen tot één overzichtelijk geheel. ContentXperience en haar partner IKUU kunnen u hierbij helpen.

Neem contact met ons op

Maak het verschil met data-analyse in uw digitale marketing

Als marketeer kom je niet langer weg met gevoelsbeslissingen. Alles moet constructief onderbouwd worden, het liefst ondersteund door data als bewijslast. Het niet gebruiken van de in uw organisatie beschikbare data omtrent uw online activiteiten, is een gemiste kans. Lees in deze blog hoe u het verschil maakt met data analyse.

Lees onze blog

Wat levert uw website eigenlijk op?

De website, ook wel het ‘uithangbord op internet’ genoemd. In deze tijd besta je niet als bedrijf als je geen website hebt. Maar hoe wordt de site nu ingezet? Of, beter gezegd, hoe groot is de bijdrage van de site aan de daadwerkelijke business-resultaten? Laat u adviseren door ons team van specialisten.

Neem contact op

Updates

Blog 14 januari 2019 | Alex Steg

In 10 jaar van kleine uitgeverij naar full-service marketingbureau

ContentXperience bestaat tien jaar, wat een prachtige mijlpaal! We zijn enorm trots op de…

Lees meer
Blog 3 januari 2019 | Shanna de Weijer

Advertenties optimaliseren? Gebruik gegevens van eerste partijen!

Wanneer je advertenties instelt voor bijvoorbeeld je campagne, wil je al je kennis van je doelgroep inzetten om het beste uit…

Lees meer
Blog 20 december 2018 | Shanna de Weijer

Is user generated content al onderdeel van jouw contentstrategie?

Contentstrategie is niet meer weg te denken bij bedrijven anno 2019. Welke middelen gaan we inzetten, welke content wil de…

Lees meer

Marketing automation-partners