Koppel data uit al uw contactmomenten met de klant

U verzamelt data over uw klanten op allerlei online plaatsen: in uw e-mailaccounts, op social media en op uw website. Uit deze data wilt u inzichten genereren die u kunnen helpen bij het maken van (marketing gerelateerde)  beslissingen. Het is de truc om de data uit deze verschillende kanalen te koppelen tot één overzichtelijk geheel. ContentXperience en haar partner IKUU kunnen u hierbij helpen.

Neem contact met ons op

Maak het verschil met data-analyse in uw digitale marketing

Als marketeer kom je niet langer weg met gevoelsbeslissingen. Alles moet constructief onderbouwd worden, het liefst ondersteund door data als bewijslast. Het niet gebruiken van de in uw organisatie beschikbare data omtrent uw online activiteiten, is een gemiste kans. Lees in deze blog hoe u het verschil maakt met data analyse.

Lees onze blog

Wat levert uw website eigenlijk op?

De website, ook wel het ‘uithangbord op internet’ genoemd. In deze tijd besta je niet als bedrijf als je geen website hebt. Maar hoe wordt de site nu ingezet? Of, beter gezegd, hoe groot is de bijdrage van de site aan de daadwerkelijke business-resultaten? Laat u adviseren door ons team van specialisten.

Neem contact op

Updates

Duurzame marketing
Blog 10 oktober 2019 | Frank Faassen

Duurzame marketing: zo word je meer zichtbaar als merk

Duurzame Marketing Blogreeks | Blog III

Continu zichtbaar zijn in de markt. Makkelijker gezegd dan gedaan. Want aanwezig…

Lees meer
Nieuws 2 oktober 2019 | Redactie ContentXperience

De IKUU-filosofie: een 360 graden-view van je leads

IKUU is een hyperintelligent systeem dat jouw hele bedrijf naar een hoger niveau tilt. IKUU betekent niet alleen een grote…

Lees meer
Duurzame marketing
Blog 2 oktober 2019 | Joanne de Jager

Meer marketingcampagnes = meer (waardevolle) data

Duurzame Marketing Blogreeks | Blog II

Marketingcampagnes zorgen voor een aanhoudende zichtbaarheid. Maar dat is niet het…

Lees meer

Marketing automation-partners