All-in-one marketingplatform

ContentXperience biedt een all-in-one oplossing voor online leadgeneratie door gebruik te maken van inbound marketing-technieken, de inzet van relevante content (marketing) en de beste Marketing Automation-oplossingen: het Inbound Marketing Platform. Bekijk hiernaast de uitleganimatie voor meer informatie.

Lees meer

Wat is Marketing Automation en wat kunt u ermee?

Marketing Automation is voor veel organisaties nog een vrij onbekende term. Toch loont het de moeite om meer te weten te komen over Marketing Automation. Al is het alleen maar omdat dit één van de marktsegmenten is die momenteel het snelst groeit (sinds 2011 groeit deze markt elk jaar met vijftig procent). Wat is Marketing Automation en hoe kan uw organisatie hiervan profiteren?

Lees meer

Vier marketing automation-valkuilen om te vermijden

Marketing automation is meer dan een trend of modewoord. De statistieken tonen dat wel aan. Het is een betrouwbare technologische oplossing die de toekomst van marketing zal veranderen. Maar is marketing automation voor alle bedrijven de heilige graal, dé oplossing voor al hun marketinguitdagingen?

Lees meer

Updates

Blog 11 december 2019 | Alex Steg

Van data-driven marketing tot User Experience – dit zijn de 7 marketingtrends van 2020

Wat brengt het nieuwe jaar ons op het gebied van marketing? Waar in 2019 de focus lag op mobile first, voice en (korte…

Lees meer
Content marketing café
Nieuws 6 december 2019 | Ilva Dekkers

Content: van suiker naar stroop

Hoe verpak je jouw verhaal en boodschap op een plakkende manier? Een vraag die in iedere organisatie wel een keer is…

Lees meer
Blog 27 november 2019 | Redactie ContentXperience

Customer Data Platforms zijn hot, maar wat kun je ermee?

Als marketeer wil je een goed beeld van je klanten hebben. Daarmee kun je relevant zijn en op het juiste moment en via het…

Lees meer

Marketing automation-partners