All-in-one marketingplatform

ContentXperience biedt een all-in-one oplossing voor online leadgeneratie door gebruik te maken van inbound marketing-technieken, de inzet van relevante content (marketing) en de beste Marketing Automation-oplossingen: het Inbound Marketing Platform. Bekijk hiernaast de uitleganimatie voor meer informatie.

Lees meer

Wat is Marketing Automation en wat kunt u ermee?

Marketing Automation is voor veel organisaties nog een vrij onbekende term. Toch loont het de moeite om meer te weten te komen over Marketing Automation. Al is het alleen maar omdat dit één van de marktsegmenten is die momenteel het snelst groeit (sinds 2011 groeit deze markt elk jaar met vijftig procent). Wat is Marketing Automation en hoe kan uw organisatie hiervan profiteren?

Lees meer

Vier marketing automation-valkuilen om te vermijden

Marketing automation is meer dan een trend of modewoord. De statistieken tonen dat wel aan. Het is een betrouwbare technologische oplossing die de toekomst van marketing zal veranderen. Maar is marketing automation voor alle bedrijven de heilige graal, dé oplossing voor al hun marketinguitdagingen?

Lees meer

Updates

Nieuws 22 januari 2020 | Redactie ContentXperience

Dataplatform IKUU komt met Personal Engagement Score en Use Cases-module

Marketing intelligence-bedrijf IKUU brengt een nieuwe update uit van het IKUU-dataplatform: versie 1.5. Het bedrijf speelt…

Lees meer
Blog 15 januari 2020 | Redactie ContentXperience

De kracht van offline campagnes

Offline marketing is ouderwets en niet meetbaar, offline is niet meer relevant, alles speelt zich online af. Zomaar wat…

Lees meer
Blog 11 december 2019 | Alex Steg

Van data-driven marketing tot User Experience – dit zijn de 7 marketingtrends van 2020

Wat brengt het nieuwe jaar ons op het gebied van marketing? Waar in 2019 de focus lag op mobile first, voice en (korte…

Lees meer

Marketing automation-partners