Een duidelijke koers uitstippelen

Waarschijnlijk vindt u dat uw onderneming nu prima draait. Zelfs zónder marketingplan. Maar blijft dat ook zo? Weet u eigenlijk wel waarom uw klanten uw klanten zijn? Waarom ze uw producten of diensten afnemen? Zijn het uw producten? Of is het uw service? De kans dat u blijvend succes heeft op de lange termijn wordt echter steeds kleiner als u daarvoor geen duidelijke koers uitstippelt. Het laten uitvoeren van een effectief marketingplan door ContentXperience kan u helpen deze zorg weg te nemen.

Neem contact met ons op

Marketingondersteuning in de praktijk

We luisteren naar de wensen van onze klanten, denken mee over hun marketingstrategie en adviseren hen over welke marketingcampagnes zij wanneer in kunnen zetten. Dit resulteert in effectieve en creatieve projecten die ons team – samen met de klant – realiseert. Bekijk hier een aantal voorbeelden van bedrijven die wij ondersteunen in hun marketing.

Bekijk al onze projecten

Belangrijk: uw missie en kernwaarden

Een organisatie die effectief wil communiceren kan niet zonder een duidelijke missie. Daarom is dit de eerste stap die u moet zetten als u bijvoorbeeld een marketingplan op wilt zetten of het imago van uw bedrijf wilt veranderen. Een concrete missie helpt namelijk bij het vaststellen van de juiste communicatiestijl.

Lees deze blog

Hoe stel je een haalbare planning op?

Niet alleen de deadline, maar ook de weg ernaartoe is essentieel als u een project goed wilt vervullen. Een goede planning is daarvoor het meest praktisch. Met de juiste planning, is het namelijk zelfs mogelijk om een onmogelijk lijkende deadline te halen!

Lees deze blog

Updates

Redenen waarom jouw content niet werkt
Blog 14 augustus 2019 | Joanne de Jager

10 Redenen waarom jouw content niet werkt

De ene keer levert het conversies op, de andere keer gebeurt er niets. Frustrerend. Het is belangrijk te achterhalen waarom…

Lees meer
Hoe ontwerp je een goede infographic
Blog 31 juli 2019 | Karlijn Rasing

Hoe ontwerp je een goede infographic?

Waarschijnlijk is het je wel opgevallen dat je online steeds meer infographics tegenkomt op bijvoorbeeld LinkedIn, in blogs…

Lees meer
Blog 15 juli 2019 | Marc van Onna

Copywriting? Da’s toch iets met patenten?

Wat doet een copywriter eigenlijk? Die vraag wordt mij regelmatig gesteld sinds ik, na jarenlange dienst op een…

Lees meer

Marketing automation-partners