Een duidelijke koers uitstippelen

Waarschijnlijk vindt u dat uw onderneming nu prima draait. Zelfs zónder marketingplan. Maar blijft dat ook zo? Weet u eigenlijk wel waarom uw klanten uw klanten zijn? Waarom ze uw producten of diensten afnemen? Zijn het uw producten? Of is het uw service? De kans dat u blijvend succes heeft op de lange termijn wordt echter steeds kleiner als u daarvoor geen duidelijke koers uitstippelt. Het laten uitvoeren van een effectief marketingplan door ContentXperience kan u helpen deze zorg weg te nemen.

Neem contact met ons op

Marketingondersteuning in de praktijk

We luisteren naar de wensen van onze klanten, denken mee over hun marketingstrategie en adviseren hen over welke marketingcampagnes zij wanneer in kunnen zetten. Dit resulteert in effectieve en creatieve projecten die ons team – samen met de klant – realiseert. Bekijk hier een aantal voorbeelden van bedrijven die wij ondersteunen in hun marketing.

Bekijk al onze projecten

Belangrijk: uw missie en kernwaarden

Een organisatie die effectief wil communiceren kan niet zonder een duidelijke missie. Daarom is dit de eerste stap die u moet zetten als u bijvoorbeeld een marketingplan op wilt zetten of het imago van uw bedrijf wilt veranderen. Een concrete missie helpt namelijk bij het vaststellen van de juiste communicatiestijl.

Lees deze blog

Hoe stel je een haalbare planning op?

Niet alleen de deadline, maar ook de weg ernaartoe is essentieel als u een project goed wilt vervullen. Een goede planning is daarvoor het meest praktisch. Met de juiste planning, is het namelijk zelfs mogelijk om een onmogelijk lijkende deadline te halen!

Lees deze blog

Updates

Nieuws 8 februari 2019 | Redactie ContentXperience

Samenwerking SalesQ België en ContentXperience

SalesQ België is met ingang van februari 2019 een samenwerking aangegaan met ContentXperience. Full-service…

Lees meer
Nieuws 8 februari 2019 | Redactie ContentXperience

Contentmarketing, big data en marketing automation grootste uitdagingen voor 2019

Uitgebreid onderzoek onder bijna zevenhonderd Europese marketingverantwoordelijken (CMO’s) wijst uit dat Nederlandse…

Lees meer
Blog 1 februari 2019 | Alex Steg

10 redenen om jouw marketing uit te besteden

Jouw marketingactiviteiten toevertrouwen aan een externe partij die alle expertises in huis heeft op het gebied van…

Lees meer

Marketing automation-partners