Een duidelijke koers uitstippelen

Waarschijnlijk vindt u dat uw onderneming nu prima draait. Zelfs zónder marketingplan. Maar blijft dat ook zo? Weet u eigenlijk wel waarom uw klanten uw klanten zijn? Waarom ze uw producten of diensten afnemen? Zijn het uw producten? Of is het uw service? De kans dat u blijvend succes heeft op de lange termijn wordt echter steeds kleiner als u daarvoor geen duidelijke koers uitstippelt. Het laten uitvoeren van een effectief marketingplan door ContentXperience kan u helpen deze zorg weg te nemen.

Neem contact met ons op

Marketingondersteuning in de praktijk

We luisteren naar de wensen van onze klanten, denken mee over hun marketingstrategie en adviseren hen over welke marketingcampagnes zij wanneer in kunnen zetten. Dit resulteert in effectieve en creatieve projecten die ons team – samen met de klant – realiseert. Bekijk hier een aantal voorbeelden van bedrijven die wij ondersteunen in hun marketing.

Bekijk al onze projecten

Belangrijk: uw missie en kernwaarden

Een organisatie die effectief wil communiceren kan niet zonder een duidelijke missie. Daarom is dit de eerste stap die u moet zetten als u bijvoorbeeld een marketingplan op wilt zetten of het imago van uw bedrijf wilt veranderen. Een concrete missie helpt namelijk bij het vaststellen van de juiste communicatiestijl.

Lees deze blog

Hoe stel je een haalbare planning op?

Niet alleen de deadline, maar ook de weg ernaartoe is essentieel als u een project goed wilt vervullen. Een goede planning is daarvoor het meest praktisch. Met de juiste planning, is het namelijk zelfs mogelijk om een onmogelijk lijkende deadline te halen!

Lees deze blog

Updates

Blog 5 juni 2019 | Ilva Dekkers

Hogere ranking in Google? Dit is wat je moet weten over SEO

Op nummer één staan in de zoekresultaten van Google. Wie wil dat nou niet? De beste manier om dat te bereiken, is door mee…

Lees meer
Blog 22 mei 2019 | Lisanne Schellens

Instagram: 4 praktische tips voor B2B-marketing

“Onze doelgroep zit niet op Instagram”. Een veel gehoorde uitspraak wanneer je B2B-bedrijven voorstelt Instagram toe te…

Lees meer
Blog 8 mei 2019 | Alex Steg

Welke marketing automation-tool past het best bij uw bedrijf?

Marketing automation is een zeer effectief hulpmiddel voor het genereren van marketingleads. Door een sterke inbound…

Lees meer

Marketing automation-partners