Een duidelijke koers uitstippelen

Waarschijnlijk vindt u dat uw onderneming nu prima draait. Zelfs zónder marketingplan. Maar blijft dat ook zo? Weet u eigenlijk wel waarom uw klanten uw klanten zijn? Waarom ze uw producten of diensten afnemen? Zijn het uw producten? Of is het uw service? De kans dat u blijvend succes heeft op de lange termijn wordt echter steeds kleiner als u daarvoor geen duidelijke koers uitstippelt. Het laten uitvoeren van een effectief marketingplan door ContentXperience kan u helpen deze zorg weg te nemen.

Neem contact met ons op

Marketingondersteuning in de praktijk

We luisteren naar de wensen van onze klanten, denken mee over hun marketingstrategie en adviseren hen over welke marketingcampagnes zij wanneer in kunnen zetten. Dit resulteert in effectieve en creatieve projecten die ons team – samen met de klant – realiseert. Bekijk hier een aantal voorbeelden van bedrijven die wij ondersteunen in hun marketing.

Bekijk al onze projecten

Belangrijk: uw missie en kernwaarden

Een organisatie die effectief wil communiceren kan niet zonder een duidelijke missie. Daarom is dit de eerste stap die u moet zetten als u bijvoorbeeld een marketingplan op wilt zetten of het imago van uw bedrijf wilt veranderen. Een concrete missie helpt namelijk bij het vaststellen van de juiste communicatiestijl.

Lees deze blog

Hoe stel je een haalbare planning op?

Niet alleen de deadline, maar ook de weg ernaartoe is essentieel als u een project goed wilt vervullen. Een goede planning is daarvoor het meest praktisch. Met de juiste planning, is het namelijk zelfs mogelijk om een onmogelijk lijkende deadline te halen!

Lees deze blog

Updates

Blog 25 maart 2020 | Redactie ContentXperience

Video, nieuwe kansen voor jouw bedrijfscommunicatie

In tijden van crisis ontstaat creativiteit en worden er nieuwe ideeën geboren. Shakespeare schreef bijvoorbeeld prachtige…

Lees meer
Blog 23 maart 2020 | Redactie ContentXperience

Thuiswerken: met deze tools en richtlijnen bereik je de hoogste productiviteit

Thuiswerken, het kent zo zijn voordelen. Denk aan een betere concentratie, tijdbesparing en een hogere motivatie. Zo melden…

Lees meer
Nieuws 22 januari 2020 | Redactie ContentXperience

Dataplatform IKUU komt met Personal Engagement Score en Use Cases-module

Marketing intelligence-bedrijf IKUU brengt een nieuwe update uit van het IKUU-dataplatform: versie 1.5. Het bedrijf speelt…

Lees meer

Marketing automation-partners