Hoe zet ik mijn online marketingactiviteiten om in concrete resultaten

U wilt uw online marketingtools natuurlijk zo efficiënt mogelijk inzetten. Online aanwezigheid is een goede eerste stap naar een succesvolle campagne, maar uiteindelijk wilt u met uw digitale activiteiten nieuwe leads en klanten genereren. Hoe zorgt u nu dat uw marketingactiviteiten niet voor niets zijn geweest?

Lees hier onze blog

Online marketing in de praktijk

We denken graag met onze klanten mee over hun online marketingstrategie en adviseren hen over de inzet van de juiste campagnes en online kanalen. Dit resulteert in een effectief en creatief online marketingplan dat ons team samen met de klant realiseert. Bekijk hier een aantal voorbeelden van bedrijven die wij ondersteunen in hun online marketingactiviteiten.

Bekijk al onze projecten

Updates

Duurzame marketing
Blog 10 oktober 2019 | Frank Faassen

Duurzame marketing: zo word je meer zichtbaar als merk

Duurzame Marketing Blogreeks | Blog III

Continu zichtbaar zijn in de markt. Makkelijker gezegd dan gedaan. Want aanwezig…

Lees meer
Nieuws 2 oktober 2019 | Redactie ContentXperience

De IKUU-filosofie: een 360 graden-view van je leads

IKUU is een hyperintelligent systeem dat jouw hele bedrijf naar een hoger niveau tilt. IKUU betekent niet alleen een grote…

Lees meer
Duurzame marketing
Blog 2 oktober 2019 | Joanne de Jager

Meer marketingcampagnes = meer (waardevolle) data

Duurzame Marketing Blogreeks | Blog II

Marketingcampagnes zorgen voor een aanhoudende zichtbaarheid. Maar dat is niet het…

Lees meer

Marketing automation-partners