Hoe zet ik mijn online marketingactiviteiten om in concrete resultaten

U wilt uw online marketingtools natuurlijk zo efficiënt mogelijk inzetten. Online aanwezigheid is een goede eerste stap naar een succesvolle campagne, maar uiteindelijk wilt u met uw digitale activiteiten nieuwe leads en klanten genereren. Hoe zorgt u nu dat uw marketingactiviteiten niet voor niets zijn geweest?

Lees hier onze blog

Online marketing in de praktijk

We denken graag met onze klanten mee over hun online marketingstrategie en adviseren hen over de inzet van de juiste campagnes en online kanalen. Dit resulteert in een effectief en creatief online marketingplan dat ons team samen met de klant realiseert. Bekijk hier een aantal voorbeelden van bedrijven die wij ondersteunen in hun online marketingactiviteiten.

Bekijk al onze projecten

Updates

Nieuws 22 januari 2020 | Redactie ContentXperience

Dataplatform IKUU komt met Personal Engagement Score en Use Cases-module

Marketing intelligence-bedrijf IKUU brengt een nieuwe update uit van het IKUU-dataplatform: versie 1.5. Het bedrijf speelt…

Lees meer
Blog 15 januari 2020 | Redactie ContentXperience

De kracht van offline campagnes

Offline marketing is ouderwets en niet meetbaar, offline is niet meer relevant, alles speelt zich online af. Zomaar wat…

Lees meer
Blog 11 december 2019 | Alex Steg

Van data-driven marketing tot User Experience – dit zijn de 7 marketingtrends van 2020

Wat brengt het nieuwe jaar ons op het gebied van marketing? Waar in 2019 de focus lag op mobile first, voice en (korte…

Lees meer

Marketing automation-partners