Hoe zet ik mijn online marketingactiviteiten om in concrete resultaten

U wilt uw online marketingtools natuurlijk zo efficiënt mogelijk inzetten. Online aanwezigheid is een goede eerste stap naar een succesvolle campagne, maar uiteindelijk wilt u met uw digitale activiteiten nieuwe leads en klanten genereren. Hoe zorgt u nu dat uw marketingactiviteiten niet voor niets zijn geweest?

Lees hier onze blog

Online marketing in de praktijk

We denken graag met onze klanten mee over hun online marketingstrategie en adviseren hen over de inzet van de juiste campagnes en online kanalen. Dit resulteert in een effectief en creatief online marketingplan dat ons team samen met de klant realiseert. Bekijk hier een aantal voorbeelden van bedrijven die wij ondersteunen in hun online marketingactiviteiten.

Bekijk al onze projecten

Updates

Blog 11 december 2019 | Alex Steg

Van data-driven marketing tot User Experience – dit zijn de 7 marketingtrends van 2020

Wat brengt het nieuwe jaar ons op het gebied van marketing? Waar in 2019 de focus lag op mobile first, voice en (korte…

Lees meer
Content marketing café
Nieuws 6 december 2019 | Ilva Dekkers

Content: van suiker naar stroop

Hoe verpak je jouw verhaal en boodschap op een plakkende manier? Een vraag die in iedere organisatie wel een keer is…

Lees meer
Blog 27 november 2019 | Redactie ContentXperience

Customer Data Platforms zijn hot, maar wat kun je ermee?

Als marketeer wil je een goed beeld van je klanten hebben. Daarmee kun je relevant zijn en op het juiste moment en via het…

Lees meer

Marketing automation-partners