SEO of SEA?

Het grootste verschil tussen SEO en SEA is dat de ene dienst gratis is en de andere betaald. Daarnaast is SEO een strategie voor de langere termijn en SEA voor de kortere. Voor welke moet u kiezen? Dit is voornamelijk afhankelijk van uw budget en de tijd die u erin wilt steken. Daarnaast voert Google continu aanpassingen door zodat de ranking steeds net iets anders wordt beoordeeld. Tegenwoordig scoort u bijvoorbeeld hoger als uw website goed leesbaar is op mobiele apparaten. ContentXperience is op de hoogte van de laatste trends en adviseert u graag over een gedegen strategie zodat u goed vindbaar bent in zoekmachines. 

Neem contact met ons op

Vijf tips om de vindbaarheid van je website te verbeteren

Je hebt een mooie website laten ontwikkelen. Dan wil je natuurlijk ook veel bezoekers naar je website genereren. Geïnteresseerde bezoekers die jouw website goed kunnen vinden in de zoekmachines. De grootste der zoekmachines is uiteraard Google, met een marktaandeel van 85%. Erg belangrijk dus om ervoor te zorgen dat jouw website met name in de Google-rankings hoog vermeld staat.

Lees deze blog

Meer traffic genereren naar je website

Vijf tips

Je hebt het helemaal voor elkaar: je hebt een mooie website voor je bedrijf, waarop je (potentiële) relaties en klanten alle benodigde informatie makkelijk kunnen vinden. Laat die bezoekers maar komen! Maar hoe zorg je ervoor dat zij jouw website kunnen vinden? Hier vijf tips om meer traffic naar je website te genereren.

Lees deze blog

Updates

Redenen waarom jouw content niet werkt
Blog 14 augustus 2019 | Joanne de Jager

10 Redenen waarom jouw content niet werkt

De ene keer levert het conversies op, de andere keer gebeurt er niets. Frustrerend. Het is belangrijk te achterhalen waarom…

Lees meer
Hoe ontwerp je een goede infographic
Blog 31 juli 2019 | Karlijn Rasing

Hoe ontwerp je een goede infographic?

Waarschijnlijk is het je wel opgevallen dat je online steeds meer infographics tegenkomt op bijvoorbeeld LinkedIn, in blogs…

Lees meer
Blog 15 juli 2019 | Marc van Onna

Copywriting? Da’s toch iets met patenten?

Wat doet een copywriter eigenlijk? Die vraag wordt mij regelmatig gesteld sinds ik, na jarenlange dienst op een…

Lees meer

Marketing automation-partners