SEO of SEA?

Het grootste verschil tussen SEO en SEA is dat de ene dienst gratis is en de andere betaald. Daarnaast is SEO een strategie voor de langere termijn en SEA voor de kortere. Voor welke moet u kiezen? Dit is voornamelijk afhankelijk van uw budget en de tijd die u erin wilt steken. Daarnaast voert Google continu aanpassingen door zodat de ranking steeds net iets anders wordt beoordeeld. Tegenwoordig scoort u bijvoorbeeld hoger als uw website goed leesbaar is op mobiele apparaten. ContentXperience is op de hoogte van de laatste trends en adviseert u graag over een gedegen strategie zodat u goed vindbaar bent in zoekmachines. 

Neem contact met ons op

Vijf tips om de vindbaarheid van je website te verbeteren

Je hebt een mooie website laten ontwikkelen. Dan wil je natuurlijk ook veel bezoekers naar je website genereren. Geïnteresseerde bezoekers die jouw website goed kunnen vinden in de zoekmachines. De grootste der zoekmachines is uiteraard Google, met een marktaandeel van 85%. Erg belangrijk dus om ervoor te zorgen dat jouw website met name in de Google-rankings hoog vermeld staat.

Lees deze blog

Meer traffic genereren naar je website

Vijf tips

Je hebt het helemaal voor elkaar: je hebt een mooie website voor je bedrijf, waarop je (potentiële) relaties en klanten alle benodigde informatie makkelijk kunnen vinden. Laat die bezoekers maar komen! Maar hoe zorg je ervoor dat zij jouw website kunnen vinden? Hier vijf tips om meer traffic naar je website te genereren.

Lees deze blog

Updates

Nieuws 13 maart 2019 | Redactie ContentXperience

Luistercijfers maken Nederlandse podcasts interessant voor bedrijven

Het aantal luisteraars naar Nederlandse podcasts neemt fors toe. Met tienduizend instarts sta je in de landelijke hitlijsten…

Lees meer
Nieuws 8 februari 2019 | Redactie ContentXperience

Samenwerking SalesQ België en ContentXperience

SalesQ België is met ingang van februari 2019 een samenwerking aangegaan met ContentXperience. Full-service…

Lees meer
Nieuws 8 februari 2019 | Redactie ContentXperience

Contentmarketing, big data en marketing automation grootste uitdagingen voor 2019

Uitgebreid onderzoek onder bijna zevenhonderd Europese marketingverantwoordelijken (CMO’s) wijst uit dat Nederlandse…

Lees meer

Marketing automation-partners