SEO of SEA?

Het grootste verschil tussen SEO en SEA is dat de ene dienst gratis is en de andere betaald. Daarnaast is SEO een strategie voor de langere termijn en SEA voor de kortere. Voor welke moet u kiezen? Dit is voornamelijk afhankelijk van uw budget en de tijd die u erin wilt steken. Daarnaast voert Google continu aanpassingen door zodat de ranking steeds net iets anders wordt beoordeeld. Tegenwoordig scoort u bijvoorbeeld hoger als uw website goed leesbaar is op mobiele apparaten. ContentXperience is op de hoogte van de laatste trends en adviseert u graag over een gedegen strategie zodat u goed vindbaar bent in zoekmachines. 

Neem contact met ons op

Vijf tips om de vindbaarheid van je website te verbeteren

Je hebt een mooie website laten ontwikkelen. Dan wil je natuurlijk ook veel bezoekers naar je website genereren. Geïnteresseerde bezoekers die jouw website goed kunnen vinden in de zoekmachines. De grootste der zoekmachines is uiteraard Google, met een marktaandeel van 85%. Erg belangrijk dus om ervoor te zorgen dat jouw website met name in de Google-rankings hoog vermeld staat.

Lees deze blog

Meer traffic genereren naar je website

Vijf tips

Je hebt het helemaal voor elkaar: je hebt een mooie website voor je bedrijf, waarop je (potentiële) relaties en klanten alle benodigde informatie makkelijk kunnen vinden. Laat die bezoekers maar komen! Maar hoe zorg je ervoor dat zij jouw website kunnen vinden? Hier vijf tips om meer traffic naar je website te genereren.

Lees deze blog

Updates

Blog 25 maart 2020 | Redactie ContentXperience

Video, nieuwe kansen voor jouw bedrijfscommunicatie

In tijden van crisis ontstaat creativiteit en worden er nieuwe ideeën geboren. Shakespeare schreef bijvoorbeeld prachtige…

Lees meer
Blog 23 maart 2020 | Redactie ContentXperience

Thuiswerken: met deze tools en richtlijnen bereik je de hoogste productiviteit

Thuiswerken, het kent zo zijn voordelen. Denk aan een betere concentratie, tijdbesparing en een hogere motivatie. Zo melden…

Lees meer
Nieuws 22 januari 2020 | Redactie ContentXperience

Dataplatform IKUU komt met Personal Engagement Score en Use Cases-module

Marketing intelligence-bedrijf IKUU brengt een nieuwe update uit van het IKUU-dataplatform: versie 1.5. Het bedrijf speelt…

Lees meer

Marketing automation-partners