SEO of SEA?

Het grootste verschil tussen SEO en SEA is dat de ene dienst gratis is en de andere betaald. Daarnaast is SEO een strategie voor de langere termijn en SEA voor de kortere. Voor welke moet u kiezen? Dit is voornamelijk afhankelijk van uw budget en de tijd die u erin wilt steken. Daarnaast voert Google continu aanpassingen door zodat de ranking steeds net iets anders wordt beoordeeld. Tegenwoordig scoort u bijvoorbeeld hoger als uw website goed leesbaar is op mobiele apparaten. ContentXperience is op de hoogte van de laatste trends en adviseert u graag over een gedegen strategie zodat u goed vindbaar bent in zoekmachines. 

Neem contact met ons op

Vijf tips om de vindbaarheid van je website te verbeteren

Je hebt een mooie website laten ontwikkelen. Dan wil je natuurlijk ook veel bezoekers naar je website genereren. Geïnteresseerde bezoekers die jouw website goed kunnen vinden in de zoekmachines. De grootste der zoekmachines is uiteraard Google, met een marktaandeel van 85%. Erg belangrijk dus om ervoor te zorgen dat jouw website met name in de Google-rankings hoog vermeld staat.

Lees deze blog

Meer traffic genereren naar je website

Vijf tips

Je hebt het helemaal voor elkaar: je hebt een mooie website voor je bedrijf, waarop je (potentiële) relaties en klanten alle benodigde informatie makkelijk kunnen vinden. Laat die bezoekers maar komen! Maar hoe zorg je ervoor dat zij jouw website kunnen vinden? Hier vijf tips om meer traffic naar je website te genereren.

Lees deze blog

Updates

Blog 22 mei 2019 | Lisanne Schellens

Instagram: 4 praktische tips voor B2B-marketing

“Onze doelgroep zit niet op Instagram”. Een veel gehoorde uitspraak wanneer je B2B-bedrijven voorstelt Instagram toe te…

Lees meer
Blog 8 mei 2019 | Alex Steg

Welke marketing automation-tool past het best bij uw bedrijf?

Marketing automation is een zeer effectief hulpmiddel voor het genereren van marketingleads. Door een sterke inbound…

Lees meer
Blog 25 april 2019 | Frank Faassen

Hoe ga ik om met mijn marketing dashboards-vermoeidheid?

Ben je werkzaam als marketeer? Dan herken je het volgende probleem waarschijnlijk wel: je ziet door de dashboards het bos…

Lees meer

Marketing automation-partners