Social media content

Het creëren en plannen van social media content omvat meer dan alleen een enkele LinkedIn-post of het versturen van een tweet. Daar is een uitgedacht plan voor nodig. Bij ContentXperience zijn wij gespecialiseerd social media content. Op basis van uw wensen kunnen wij de verschillende kanalen professioneel inrichten. Samen met u bepalen we de doelgroep, leggen we verbinding tussen uw verschillende social media-kanalen en leren we u omgaan met de interactie op uw platformen.  Wilt u weten hoe u social media effectief inzet bij uw bedrijf? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend, inspirerend gesprek. 

Neem contact met ons op

De beste content voor social media

Do's en don'ts

Uit de praktijk blijkt dat een bedrijf op social media het beste tot zijn recht komt als het via de geplaatste content persoonlijkheid uitstraalt. Zowel grote als kleine bedrijven kunnen makkelijk goede content plaatsen, maar moeten wel uitkijken dat de berichten bijvoorbeeld niet te commercieel of onpersoonlijk zijn. Dit kan namelijk een negatief effect hebben op het imago van de organisatie.

Lees deze blog

Updates

Blog 11 december 2019 | Alex Steg

Van data-driven marketing tot User Experience – dit zijn de 7 marketingtrends van 2020

Wat brengt het nieuwe jaar ons op het gebied van marketing? Waar in 2019 de focus lag op mobile first, voice en (korte…

Lees meer
Content marketing café
Nieuws 6 december 2019 | Ilva Dekkers

Content: van suiker naar stroop

Hoe verpak je jouw verhaal en boodschap op een plakkende manier? Een vraag die in iedere organisatie wel een keer is…

Lees meer
Blog 27 november 2019 | Redactie ContentXperience

Customer Data Platforms zijn hot, maar wat kun je ermee?

Als marketeer wil je een goed beeld van je klanten hebben. Daarmee kun je relevant zijn en op het juiste moment en via het…

Lees meer

Marketing automation-partners