Full-service marketing
ContentXperience is een full-service marketingbureau met een full-service aanpak. Onze marketeers bedenken onderscheidende campagnes, onze tekstschrijvers zorgen voor unieke content en onze designers bedenken en ontwerpen creatieve middelen. Ons team van inbound marketeers en online marketingspecialisten staat altijd klaar om het beste resultaat te realiseren. Een extra toevoeging zijn onze marketing analytics-specialisten, die kunnen ondersteunen met overzichtelijke rapportages en inzichten uit jouw online campagnes. En tot slot zijn daar onze web developers, die functionele websites bouwen, beheren en optimaliseren. Kortom, met ContentXperience haal je een compleet en full-service marketingbureau in huis.
Jouw marketing uitbesteden? Lees dan verder.
MarketingXperience ‘strippenkaart’
Gemak en zekerheid ineen
Met een MarketingXperience-‘strippenkaart’ van full-service marketingbureau ContentXperience heb je al vanaf vier uur per week alle mogelijke expertise tot je beschikking die je nodig hebt voor een marketingcampagne. Je krijgt toegang tot alle competenties en je bepaalt per week of project wat je van ons nodig hebt. Uiteraard houden wij je nauwkeurig op de hoogte van de voortgang. En laat je budget meer toe, dan krijg je vanaf acht uur per week een vast aantal uren in de agenda van een van onze projectmanagers en heb je eigenlijk je eigen (externe) marketingteam aan het werk.
Wil je meer weten over de mogelijkheden? De experts van ContentXperience gaan graag met jou om tafel om de beste strategie te bepalen.
Vul onderstaand formulier in en wij nemen spoedig contact met je op.
Neem de proef op de som
Heb je interesse en overweeg je jouw marketing uit te besteden? Neem dan de proef op de som en neem contact op met ContentXperience.
Blog
Waarom jouw content- en marketingactiviteiten outsourcen?
Steeds meer bedrijven besteden hun niet-core businessactiviteiten uit. Een concept dat ook wel bekend staat onder de naam ‘outsourcing’. Denk bijvoorbeeld aan het outsourcen van je salarisadministratie, ICT-functies of HR-activiteiten. Daarmee willen bedrijven de kwaliteit van dergelijke werkzaamheden verbeteren, hun core business efficiënter maken en interne kosten besparen. Als de salarisadministratie en HR-activiteiten geoutsourced kunnen worden, waarom dan niet je content- en marketingactiviteiten?