Het hart van een campagne

Een landing page is één webpagina met specifieke content over bijvoorbeeld een product of evenement en vormt vaak de ruggengraat van een marketingcampagne. Vanuit e-mailings, printmailings, social media berichten en nieuwsbrieven kunt u verwijzen naar deze pagina. Uw bezoekers vinden hier meer informatie, of schrijven zich via formulieren in voor nieuwsbrieven en evenementen. Benieuwd hoe u deze inricht? Voel u vrij om met ons te sparren over de beste vormgeving van uw pagina.

Neem contact met ons op

Landing pages in de praktijk

We luisteren naar de wensen van onze klanten, denken mee over hun inbound marketingstrategie en adviseren hen over welke marketingcampagnes zij op welk moment in kunnen zetten. Dit resulteert in effectieve en creatieve projecten die ons team samen met de klant realiseert. Bekijk hier een aantal voorbeelden van landingspagina’s die wij ingericht hebben voor onze klanten.

Bekijk al onze projecten

7 ingrediënten voor een converterende landing page

Een landing page is misschien wel het belangrijkste element in uw online marketingcampagne. Het is de plek waar uw bezoekers belanden nadat ze hebben geklikt op één van uw links, in bijvoorbeeld een e-mail of een Google-zoekresultaat. Het doel van de landing page is het omzetten van bezoekers naar conversies. Maar hoe doet u dat?

Lees meer in onze blog

Updates

Nieuws 22 januari 2020 | Redactie ContentXperience

Dataplatform IKUU komt met Personal Engagement Score en Use Cases-module

Marketing intelligence-bedrijf IKUU brengt een nieuwe update uit van het IKUU-dataplatform: versie 1.5. Het bedrijf speelt…

Lees meer
Blog 15 januari 2020 | Redactie ContentXperience

De kracht van offline campagnes

Offline marketing is ouderwets en niet meetbaar, offline is niet meer relevant, alles speelt zich online af. Zomaar wat…

Lees meer
Blog 11 december 2019 | Alex Steg

Van data-driven marketing tot User Experience – dit zijn de 7 marketingtrends van 2020

Wat brengt het nieuwe jaar ons op het gebied van marketing? Waar in 2019 de focus lag op mobile first, voice en (korte…

Lees meer

Marketing automation-partners