Het hart van een campagne

Een landing page is één webpagina met specifieke content over bijvoorbeeld een product of evenement en vormt vaak de ruggengraat van een marketingcampagne. Vanuit e-mailings, printmailings, social media berichten en nieuwsbrieven kunt u verwijzen naar deze pagina. Uw bezoekers vinden hier meer informatie, of schrijven zich via formulieren in voor nieuwsbrieven en evenementen. Benieuwd hoe u deze inricht? Voel u vrij om met ons te sparren over de beste vormgeving van uw pagina.

Neem contact met ons op

Landing pages in de praktijk

We luisteren naar de wensen van onze klanten, denken mee over hun inbound marketingstrategie en adviseren hen over welke marketingcampagnes zij op welk moment in kunnen zetten. Dit resulteert in effectieve en creatieve projecten die ons team samen met de klant realiseert. Bekijk hier een aantal voorbeelden van landingspagina’s die wij ingericht hebben voor onze klanten.

Bekijk al onze projecten

7 ingrediënten voor een converterende landing page

Een landing page is misschien wel het belangrijkste element in uw online marketingcampagne. Het is de plek waar uw bezoekers belanden nadat ze hebben geklikt op één van uw links, in bijvoorbeeld een e-mail of een Google-zoekresultaat. Het doel van de landing page is het omzetten van bezoekers naar conversies. Maar hoe doet u dat?

Lees meer in onze blog

Updates

Nieuws 13 maart 2019 | Redactie ContentXperience

Luistercijfers maken Nederlandse podcasts interessant voor bedrijven

Het aantal luisteraars naar Nederlandse podcasts neemt fors toe. Met tienduizend instarts sta je in de landelijke hitlijsten…

Lees meer
Nieuws 8 februari 2019 | Redactie ContentXperience

Samenwerking SalesQ België en ContentXperience

SalesQ België is met ingang van februari 2019 een samenwerking aangegaan met ContentXperience. Full-service…

Lees meer
Nieuws 8 februari 2019 | Redactie ContentXperience

Contentmarketing, big data en marketing automation grootste uitdagingen voor 2019

Uitgebreid onderzoek onder bijna zevenhonderd Europese marketingverantwoordelijken (CMO’s) wijst uit dat Nederlandse…

Lees meer

Marketing automation-partners