Het hart van een campagne

Een landing page is één webpagina met specifieke content over bijvoorbeeld een product of evenement en vormt vaak de ruggengraat van een marketingcampagne. Vanuit e-mailings, printmailings, social media berichten en nieuwsbrieven kunt u verwijzen naar deze pagina. Uw bezoekers vinden hier meer informatie, of schrijven zich via formulieren in voor nieuwsbrieven en evenementen. Benieuwd hoe u deze inricht? Voel u vrij om met ons te sparren over de beste vormgeving van uw pagina.

Neem contact met ons op

Landing pages in de praktijk

We luisteren naar de wensen van onze klanten, denken mee over hun inbound marketingstrategie en adviseren hen over welke marketingcampagnes zij op welk moment in kunnen zetten. Dit resulteert in effectieve en creatieve projecten die ons team samen met de klant realiseert. Bekijk hier een aantal voorbeelden van landingspagina’s die wij ingericht hebben voor onze klanten.

Bekijk al onze projecten

7 ingrediënten voor een converterende landing page

Een landing page is misschien wel het belangrijkste element in uw online marketingcampagne. Het is de plek waar uw bezoekers belanden nadat ze hebben geklikt op één van uw links, in bijvoorbeeld een e-mail of een Google-zoekresultaat. Het doel van de landing page is het omzetten van bezoekers naar conversies. Maar hoe doet u dat?

Lees meer in onze blog

Updates

Blog 22 mei 2019 | Lisanne Schellens

Instagram: 4 praktische tips voor B2B-marketing

“Onze doelgroep zit niet op Instagram”. Een veel gehoorde uitspraak wanneer je B2B-bedrijven voorstelt Instagram toe te…

Lees meer
Blog 8 mei 2019 | Alex Steg

Welke marketing automation-tool past het best bij uw bedrijf?

Marketing automation is een zeer effectief hulpmiddel voor het genereren van marketingleads. Door een sterke inbound…

Lees meer
Blog 25 april 2019 | Frank Faassen

Hoe ga ik om met mijn marketing dashboards-vermoeidheid?

Ben je werkzaam als marketeer? Dan herken je het volgende probleem waarschijnlijk wel: je ziet door de dashboards het bos…

Lees meer

Marketing automation-partners