Het hart van een campagne

Een landing page is één webpagina met specifieke content over bijvoorbeeld een product of evenement en vormt vaak de ruggengraat van een marketingcampagne. Vanuit e-mailings, printmailings, social media berichten en nieuwsbrieven kunt u verwijzen naar deze pagina. Uw bezoekers vinden hier meer informatie, of schrijven zich via formulieren in voor nieuwsbrieven en evenementen. Benieuwd hoe u deze inricht? Voel u vrij om met ons te sparren over de beste vormgeving van uw pagina.

Neem contact met ons op

Landing pages in de praktijk

We luisteren naar de wensen van onze klanten, denken mee over hun inbound marketingstrategie en adviseren hen over welke marketingcampagnes zij op welk moment in kunnen zetten. Dit resulteert in effectieve en creatieve projecten die ons team samen met de klant realiseert. Bekijk hier een aantal voorbeelden van landingspagina’s die wij ingericht hebben voor onze klanten.

Bekijk al onze projecten

7 ingrediënten voor een converterende landing page

Een landing page is misschien wel het belangrijkste element in uw online marketingcampagne. Het is de plek waar uw bezoekers belanden nadat ze hebben geklikt op één van uw links, in bijvoorbeeld een e-mail of een Google-zoekresultaat. Het doel van de landing page is het omzetten van bezoekers naar conversies. Maar hoe doet u dat?

Lees meer in onze blog

Updates

Duurzame marketing
Blog 10 oktober 2019 | Frank Faassen

Duurzame marketing: zo word je meer zichtbaar als merk

Duurzame Marketing Blogreeks | Blog III

Continu zichtbaar zijn in de markt. Makkelijker gezegd dan gedaan. Want aanwezig…

Lees meer
Nieuws 2 oktober 2019 | Redactie ContentXperience

De IKUU-filosofie: een 360 graden-view van je leads

IKUU is een hyperintelligent systeem dat jouw hele bedrijf naar een hoger niveau tilt. IKUU betekent niet alleen een grote…

Lees meer
Duurzame marketing
Blog 2 oktober 2019 | Joanne de Jager

Meer marketingcampagnes = meer (waardevolle) data

Duurzame Marketing Blogreeks | Blog II

Marketingcampagnes zorgen voor een aanhoudende zichtbaarheid. Maar dat is niet het…

Lees meer

Marketing automation-partners