Het hart van een campagne

Een landing page is één webpagina met specifieke content over bijvoorbeeld een product of evenement en vormt vaak de ruggengraat van een marketingcampagne. Vanuit e-mailings, printmailings, social media berichten en nieuwsbrieven kunt u verwijzen naar deze pagina. Uw bezoekers vinden hier meer informatie, of schrijven zich via formulieren in voor nieuwsbrieven en evenementen. Benieuwd hoe u deze inricht? Voel u vrij om met ons te sparren over de beste vormgeving van uw pagina.

Neem contact met ons op

Landing pages in de praktijk

We luisteren naar de wensen van onze klanten, denken mee over hun inbound marketingstrategie en adviseren hen over welke marketingcampagnes zij op welk moment in kunnen zetten. Dit resulteert in effectieve en creatieve projecten die ons team samen met de klant realiseert. Bekijk hier een aantal voorbeelden van landingspagina’s die wij ingericht hebben voor onze klanten.

Bekijk al onze projecten

7 ingrediënten voor een converterende landing page

Een landing page is misschien wel het belangrijkste element in uw online marketingcampagne. Het is de plek waar uw bezoekers belanden nadat ze hebben geklikt op één van uw links, in bijvoorbeeld een e-mail of een Google-zoekresultaat. Het doel van de landing page is het omzetten van bezoekers naar conversies. Maar hoe doet u dat?

Lees meer in onze blog

Updates

Blog 14 januari 2019 | Alex Steg

In 10 jaar van kleine uitgeverij naar full-service marketingbureau

ContentXperience bestaat tien jaar, wat een prachtige mijlpaal! We zijn enorm trots op de…

Lees meer
Blog 3 januari 2019 | Shanna de Weijer

Advertenties optimaliseren? Gebruik gegevens van eerste partijen!

Wanneer je advertenties instelt voor bijvoorbeeld je campagne, wil je al je kennis van je doelgroep inzetten om het beste uit…

Lees meer
Blog 20 december 2018 | Shanna de Weijer

Is user generated content al onderdeel van jouw contentstrategie?

Contentstrategie is niet meer weg te denken bij bedrijven anno 2019. Welke middelen gaan we inzetten, welke content wil de…

Lees meer

Marketing automation-partners