Responsive webdesign

Responsive webdesign is inmiddels niet meer weg te denken uit de online wereld. Zeker gezien het toenemende gebruik van mobiele apparaten kun je eigenlijk niet meer zonder. Een responsive website beweegt mee met de omgeving waarin hij getoond wordt. De intelligente website past zich aan op het apparaat (iPad, desktop, mobiel etc.) waarmee bezoekers uw website bekijken. Bovendien worden responsive websites hoger gerankt in de zoekresultaten van Google. Met een responsive webdesign behoudt u uw eigen huisstijl, ongeacht het device waarop de website bekeken wordt. Benieuwd hoe de ideale inrichting van uw bedrijfswebsite eruit ziet?

Neem contact met ons op

Voorbeelden van (responsive) webdesigns

ContentXperience ontwerpt regelmatig nieuwe websites voor haar klanten. Bekijk hier een aantal voorbeelden van bedrijfswebsites die wij hebben ontworpen: van functioneel ontwerp en responsive webdesign, tot de technische implementatie in een geschikt contentmanagementsysteem.

Bekijk al onze projecten

Is uw website effectief? Maak gebruik van user flows

Natuurlijk is het mooi mee genomen als uw website er goed uit ziet; het oog wil immers ook wat. Uw website moet vooral prettig en overzichtelijk zijn in het gebruik voor uw bezoekers. Ga bij het opzetten van uw website dan ook eens in de schoenen van uw gebruikers staan. User flows kunnen u helpen uw website zo gebruiksvriendelijk mogelijk in te richten.

Lees meer

Updates

Nieuws 22 januari 2020 | Redactie ContentXperience

Dataplatform IKUU komt met Personal Engagement Score en Use Cases-module

Marketing intelligence-bedrijf IKUU brengt een nieuwe update uit van het IKUU-dataplatform: versie 1.5. Het bedrijf speelt…

Lees meer
Blog 15 januari 2020 | Redactie ContentXperience

De kracht van offline campagnes

Offline marketing is ouderwets en niet meetbaar, offline is niet meer relevant, alles speelt zich online af. Zomaar wat…

Lees meer
Blog 11 december 2019 | Alex Steg

Van data-driven marketing tot User Experience – dit zijn de 7 marketingtrends van 2020

Wat brengt het nieuwe jaar ons op het gebied van marketing? Waar in 2019 de focus lag op mobile first, voice en (korte…

Lees meer

Marketing automation-partners