Responsive webdesign

Responsive webdesign is inmiddels niet meer weg te denken uit de online wereld. Zeker gezien het toenemende gebruik van mobiele apparaten kun je eigenlijk niet meer zonder. Een responsive website beweegt mee met de omgeving waarin hij getoond wordt. De intelligente website past zich aan op het apparaat (iPad, desktop, mobiel etc.) waarmee bezoekers uw website bekijken. Bovendien worden responsive websites hoger gerankt in de zoekresultaten van Google. Met een responsive webdesign behoudt u uw eigen huisstijl, ongeacht het device waarop de website bekeken wordt. Benieuwd hoe de ideale inrichting van uw bedrijfswebsite eruit ziet?

Neem contact met ons op

Voorbeelden van (responsive) webdesigns

ContentXperience ontwerpt regelmatig nieuwe websites voor haar klanten. Bekijk hier een aantal voorbeelden van bedrijfswebsites die wij hebben ontworpen: van functioneel ontwerp en responsive webdesign, tot de technische implementatie in een geschikt contentmanagementsysteem.

Bekijk al onze projecten

Is uw website effectief? Maak gebruik van user flows

Natuurlijk is het mooi mee genomen als uw website er goed uit ziet; het oog wil immers ook wat. Uw website moet vooral prettig en overzichtelijk zijn in het gebruik voor uw bezoekers. Ga bij het opzetten van uw website dan ook eens in de schoenen van uw gebruikers staan. User flows kunnen u helpen uw website zo gebruiksvriendelijk mogelijk in te richten.

Lees meer

Updates

Blog 11 december 2019 | Alex Steg

Van data-driven marketing tot User Experience – dit zijn de 7 marketingtrends van 2020

Wat brengt het nieuwe jaar ons op het gebied van marketing? Waar in 2019 de focus lag op mobile first, voice en (korte…

Lees meer
Content marketing café
Nieuws 6 december 2019 | Ilva Dekkers

Content: van suiker naar stroop

Hoe verpak je jouw verhaal en boodschap op een plakkende manier? Een vraag die in iedere organisatie wel een keer is…

Lees meer
Blog 27 november 2019 | Redactie ContentXperience

Customer Data Platforms zijn hot, maar wat kun je ermee?

Als marketeer wil je een goed beeld van je klanten hebben. Daarmee kun je relevant zijn en op het juiste moment en via het…

Lees meer

Marketing automation-partners