Experience ContentXperience: een geslaagde dag vol interactiviteit!
Donderdag 7 juni jl. stonden de deuren van het nieuwe pand van ContentXperience wijd open voor klanten en relaties. Geïnteresseerden beleefden tijdens het open huis, naast de grandeur van het monumentale pand, alle expertises van ContentXperience. Het was een middag vol interactiviteit en gezelligheid.
Bezoekers werden bij binnenkomst ontvangen met een glas bubbels en een programmaboekje. Op creatieve wijze maakten ze op iedere verdieping kennis met de diverse expertises van ContentXperience.
Bij de copywriters lieten ze bijvoorbeeld een persoonlijke LinkedIn-profieltekst schrijven, aangevuld met een profielfoto gemaakt door de fotograaf. Een verdieping hoger toonden de designers, videomakers en marketing intelligence-specialisten van IKUU hun vakkennis. En tijdens het seminar in het Koetshuis vertelde onze marketingconsultant alle ins en outs over ContentXperience en inbound marketing.
We sloten de dag af met muziek, hapjes en drankjes onder een heerlijke zwoele zomerzon. En drie gelukkige winnaars gingen naar huis met een ‘orange ticket’ in hun goodie bag!
Wilt u proeven hoe de sfeer tijdens Experience ContentXperience was? Bekijk onderstaand de korte impressieveideo.
Terug naar het nieuwsoverzicht