Marketingtips voor je zomervakantie!

Nu de eerste helft van 2023 er alweer bijna op zit en we ons gaan klaarmaken voor een paar weken welverdiende vakantie, moeten marketeers natuurlijk wel goed voorbereid zijn op de tweede helft van 2023. De zomermaanden zijn een fantastisch moment om voor te sorteren op het najaar: de periode waarin het moet gebeuren.

Enkele vragen die je jezelf kunt stellen:

  • Is je contentkalender gereed? Moet er nog content gecreëerd worden, zodat je welbeslagen ten ijs kunt komen in Q3 en Q4?
  • Met welke marketingcampagnes en proposities ga je de markt veroveren vanaf september?
  • Heeft je website een opfrisbeurt nodig om de rest van dit jaar ijzersterk tevoorschijn te komen?
  • Wil je met SEA en via social media als LinkedIn jouw organisatie veel meer en beter onder de aandacht brengen?
  • Moet de identiteit van jouw organisatie eens goed uitgewerkt worden voor de juiste branding van je bedrijf?
  • Wil je nu eindelijk eens een keer met marketing automation en een dataplatform aan de slag, om je campagnes te kunnen automatiseren en analyseren?

Dat komt goed uit. Bij ContentXperience bieden we namelijk Marketing as a Service. Als je ons laat weten waar je behoefte aan hebt, kunnen wij voor je aan de slag. Om aan beide kanten van de tafel zo goed mogelijk voorbereid te zijn, adviseren we je om de MaaS-check te doen! In een half uur tijd inventariseren we samen wat je nodig hebt om voorbereid te zijn op de tweede helft van het jaar.

Plan hier een inventarisatie in, op het moment dat het jou goed uitkomt.

Terug naar het nieuwsoverzicht

Marketing automation-partners