Nu uit: het tweede nummer DataXperience, vol inspirerende verhalen over data en business

Met trots presenteren we het nieuwe nummer van DataXperience, het gratis online tijdschrift over data en business.

2023 is een turbulente tijd: onder meer door personeelstekorten en een onzekere economie. Toch zijn bedrijven veerkrachtig, onder meer dankzij het benutten van technologie. In het nieuwe nummer van DataXperience kijken we naar succesvolle toepassingen van data binnen verschillende sectoren. We staan echter ook stil bij veranderende EU-regelgeving op gebied van data. Wil je weten wat dat voor jouw organisatie betekent, of wil je weten hoe andere professionals hun data inzetten? Lees dan dit nieuwe nummer.

Met in deze uitgave onder meer:

  • Gesprek van de dag: remt de nieuwe AI-regulering door de EU innovatie af?
  • Peter Sprenger over de lessen van data in de sport.
  • Joyce van Lievenoogen over datagedreven marketing in de cultuursector.
  • Achtergrondartikelen over EU-regels voor politieke advertenties, en over de relatie tussen AI en uitstoot.
  • Ben jij al klaar voor datagedreven marketing in een cookieloze toekomst?
  • Startup Corner: Uncover Legal maakt het leven van advocaten een stuk gemakkelijker.
  • Columns van Boudewijn Bugter en Eric van Tol.
  • Een uitgebreide vooruitblik op Big Data Expo (12 en 13 september 2023).

Natuurlijk hebben we weer inspirerende use cases voor je verzameld:

  • Keystonemab ondersteunt medicijnontwikkeling met AI.
  • Polpo houdt real-time politieke informatie voor je in de gaten.
  • Business Radar ondersteunt verzekeraars in het maken van beslissingen.
  • Datalab helpt gemeenten om samen hun dienstverlening te verbeteren, dankzij data.

Je kunt dit digitale tijdschrift hier gratis lezen. We horen graag wat je van het magazine vindt. Stuur ons gerust een mail. Heb jij ook een praktijkverhaal over hoe je je data succesvol hebt ingezet, voor jezelf of voor anderen? Laat het ons weten.

Je kunt DataXperience Magazine hier gratis downloaden.

We horen graag wat je van het magazine vindt. Stuur ons gerust een e-mail. Hieronder vind je onze contactgegevens.

DataXperience is een uitgave van ContentXperience BV

Redactie:
T. 026-7999066
E. redactie@dataxperience.nl

Adverteren:
T. 026-7999066
E. adverteren@dataxperience.nl

Terug naar het nieuwsoverzicht

Marketing automation-partners