Campagne ‘Leren bij TIAS’

Ben jij toe aan de volgende stap in je carrière en wil je meer impact creëren in business en society? TIAS heeft voor mensen met deze wens een breed en gevarieerd aanbod van opleidingen en leertrajecten ontwikkeld, waaronder MBA-opleidingen en Executive Masters. Daarmee biedt TIAS opleidingen leertrajecten aan die aansluiten bij de ambities, leerdoelen en carrièrefase van de deelnemers.

Om bij de doelgroep van TIAS de opleider onder de aandacht te brengen als dé business school waar zij voor moeten kiezen, ontwikkelde TIAS in samenwerking met ContentXperience de campagne ‘Leren bij TIAS’. In de campagne is de hoofdrol weggelegd voor een promotievideo van 4 minuten waarin de TIAS-aanpak centraal staat. Tevens ontwikkelde ContentXperience een teaser (korte video) van 45 seconden, een infographic en grafische visualisatie van het programma, de landing page-teksten en een aantal advertentieformats en animaties. Alle content is in twee talen ontwikkeld (Nederlands en Engels) en uitgevoerd.

De campagne is te bekijken via de website van TIAS, www.tias.edu.

Bekijk de landing page van de Leren bij TIAS-campagne

 

Interesse in onze designdiensten? Neem gerust contact met ons op! 

Terug naar het portfolio

Marketing automation-partners