MarketingXperience voor IBM Update
De IBM-unit van ICT-distributeur TD Azlan maakt structureel gebruik van diverse diensten van MarketingXperience. Variërend van de redactie van de maandelijkse digitale nieuwsbrief – de Azlan IBM Update – tot het maken van teksten en het ontwerpen van folders en flyers. Daarnaast worden langlopende campagnes, zoals ‘Why Storwize’, ‘Lenovo System x’ en ‘de Coole Winteractie’ uitgevoerd door MarketingXperience.
Kwaliteit, efficiëntie en taakverdeling zijn belangrijke speerpunten in de communicatie van TD Azlan. Bij kwaliteit gaat het om de inhoudelijke kwaliteit van de content, en bij efficiëntie om de wijze waarop de content tot stand komt en beheerd kan worden. Door deze verantwoordelijkheid en taken neer te leggen bij MarketingXperience, heeft TD Azlan altijd één centraal aanspreekpunt waarop zij kan terugvallen.
Terug naar het portfolio“Wij waarderen met name de flexibiliteit en de pragmatische aanpak waardoor zaken snel worden opgepakt en we juist door samenwerking resultaat boeken.”
Jochem Vreeke, business unit manager, Azlan (onderdeel van Tech Data)