ContentXperience en SweetPoint geven een nieuwe dimensie aan zoete puntpaprika’s

SweetPoint is dé puntpaprika-specialist van Nederland. Behalve het produceren van puntpaprika’s ligt de focus voornamelijk op innovatie en het opdoen van waardevolle kennis rondom vers-ontwikkelingen. Welke ontwikkelingen rondom groenten zien we momenteel? En waar moet de Category Manager op letten bij het inrichten van het AGF-schap?

Marketing- en Accountmanager Marja Vijverberg kon bij haar marketingactiviteiten wel wat ondersteuning gebruiken. Ze besloot full-service marketingbureau ContentXperience in te schakelen. Niet alleen om bij inbound marketing campagnes te helpen, maar ook voor het schrijven van content, het ontwerpen van designs en andere strategische marketingactiviteiten.

Dankzij intensieve samenwerking tussen SweetPoint en ContentXperience hebben zoete puntpaprika’s een nieuwe dimensie gekregen. SweetPoint inspireert AGF-managers, serviceproviders en retailers vol passie met haar uitgebreide kennis en expertise. Met waardevolle leads als resultaat.

In deze video vertelt Marja over haar ervaringen met ContentXperience.

Meer weten over hoe SweetPoint content inzet om hun zoete puntpaprika te positioneren? Marja Vijverberg is op donderdag 1 november gastspreker op het Content Marketing Café, schrijf je gratis in en leer meer over contentmarketing en de praktijkcase van Sweetpoint!

Voor SweetPoint ontwikkelde ContentXperience verschillende stukken content en grafische designs. Bekijk hieronder een aantal voorbeelden.

Terug naar het portfolio

Marketing automation-partners