Campagne digitale handtekening met DocuSign
Voor Copaco en DocuSign ontwikkelde ContentXperience een campagne ter promotie van de digitale handtekening. Zonder overeenkomsten staan bedrijven immers stil: ze kunnen geen medewerkers aannemen of producten/diensten verkopen. In veel bedrijven verloopt de afhandeling van overeenkomsten nog onnodig ingewikkeld wegens verouderde systemen en handmatige processen.
Voor iedereen die wel eens heeft moeten wachten op de ondertekening van een contract, heeft geworsteld met inefficiënte verouderde technologie of uren bezig is geweest met het vinden van specifieke clausules in oude contracten, heeft Copaco, in samenwerking met DocuSign, nu de oplossing.
Campagne digitale handtekening
In deze campagne voor Copaco en DocuSign stippen we de voordelen aan van de digitale handtekening, mogelijk gemaakt door de oplossingen van DocuSign. Met DocuSign komen overeenkomsten sneller, eenvoudiger en voordeliger tot stand.
De campagne behandelt de vijf verschillende en belangrijke fasen van het proces, onder andere door de inzet van blogs, e-books en onderzoeksrapporten. In casestudies wordt aangetoond hoe en waarom de digitale handtekening in de praktijk zo goed werkt. En met behulp van een infographic worden op een overzichtelijke wijze de voordelen en stappen weergegeven.
De content is in samenwerking met DocuSign geschreven door ContentXperience. Bovendien is de content in de huisstijl van Copaco opgemaakt. De content is de rode draad van campagne die online op LinkedIn wordt gevoerd. ContentXperience is hierbij verantwoordelijk voor het inrichten, optimaliseren en bijsturen van de advertenties.