Huisstijlhandboek voor SolutionHouse

[vc_row][vc_column][vc_column_text]SolutionHouse is een specialist op het gebied van Microsoft Dynamics 365. Het bedrijf helpt allerlei organisaties met slimme IT-oplossingen. In de Nederlandse markt heeft SolutionHouse nog niet zoveel bekendheid. Daarom werken ContentXperience en SolutionHouse samen aan een nieuwe marketingstrategie. De eerste stap daarin is een nieuw huisstijlhandboek.

Steekwoorden die we bij deze opdracht meekregen: informeel, speels en toegankelijk. Oranje is als centrale kleur gekozen. Dat is ook de kleur die het Deense moederbedrijf als hoofdkleur gebruikt. Zo ontstaat eenheid en een houvast in de communicatie met de buitenwereld. De huisstijl is doorgevoerd in briefpapier, visitekaartjes, folders, brochures en in de website. In veel gevallen loopt de kleur over naar rood, geel en zelfs wit. Zo’n ‘multicolor-gradient’ zorgt voor een catchy uitstraling en oogt tegelijkertijd professioneel en strak.

Voor het bedrijfslogo is ook een ontwerp in zwart en in wit gemaakt. De foto’s in het handboek zijn kleur- en contrastrijk met veel lachende mensen. Het plezier en de ongedwongenheid die daarvan uitgaat komt ook weer overeen met de uitstraling van het Deense SolutionHouse. Met dit boek is SolutionHouse Nederland in staat om nu en in de toekomst consistente marketinguitingen te doen.

Interesse in onze designdiensten? Neem gerust contact met ons op! [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Terug naar het portfolio

Marketing automation-partners