Inbound campagne Smart Integrations
ECS International is al sinds 1999 een betrouwbare partner in datatransformatie en -integratie. Zij zorgen ervoor dat IT-systemen niet alleen onderling vlekkeloos met elkaar communiceren, maar ook met die van uw businesspartners. Om de EDI (Electronic Data Interchange)- en MFT (Managed File Transfer)-oplossingen van ECS naar de markt te brengen, is in samenwerking met ContentXperience een campagne ontwikkeld.
De campagne heeft als doel ECS International op de kaart te zetten als betrouwbare partner op het gebied van slimme data-integraties. Hieruit is de campagnesite Smart Integrations ontstaan, een campagneplatform waar de komende tijd diverse campagnes op gevoerd zullen worden rondom dit thema.
ECS International heeft zelf een buyer persona-profiel gecreƫerd op basis van diverse interviews. Deze conclusies zijn door ContentXperience omgezet in een buyer journey. Vervolgens is er een complete campagnesite gebouwd en is er diverse content gecreƫerd in de vorm van blogs, e-books, reference cases en een animatievideo. Voldoende munitie om te starten met het voeren van een campagne rondom Smart Integrations.
Bekijk hier de campagnewebsite.