Magazine Tectrade
Per 1 oktober 2020 wijzigt de naam van Tectrade naar TTNL. De bedrijfsnaam Tectrade is bijna dertig jaar geleden bedacht en dekt, naar eigen idee, de lading niet meer zo goed. Het bedrijf is veranderd, net als de markt. Om deze naamswijziging te introduceren werd dan ook breder gekeken dan de organisatie zelf.
Naast een uitgebreide online campagne die in de zomer van 2020 is gestart, werd er ook aan offline gedacht. TTNL wilde verder gaan dan een tastbaar relatiegeschenk en informeren over de naamswijziging. Vandaar dat is nagedacht over één geschenk dat men echt kan gebruiken en wat zowel passend is om te versturen naar relaties als naar klanten en zelfs prospects. Zo werd er besloten om een magazine te ontwikkelen. Een magazine dat niet alleen gericht is op TTNL zelf, maar op de IT-markt in haar geheel.
Om het magazine te realiseren zijn interviews afgenomen met tien partners van TTNL en specialisten van TTNL zelf. Zo zijn de artikelen in het 44 pagina’s tellende magazine tot stand gekomen. Vervolgens was het aan de designers van ContentXperience om een magazine te creëren dat zowel gevarieerd als één geheel is. Uiteraard moest het magazine in lijn zijn met de huisstijl van TTNL, die tevens in samenwerking met ContentXperience werd opgefrist, aansluitend op de naamswijziging.
Benieuwd hoe het magazine eruit is komen te zien? TTNL heeft uiteraard ook aan een online variant gedacht! Bekijk het magazine hier: www.tectrade.nl/magazine
Terug naar het portfolio