Marketingcampagne voor Infradax
Infradax is een internationale IT-Lifecycle-specialist, met een focus op circulaire IT-diensten. Infradax biedt service en hardware-oplossingen die klanten in staat stelt om kosten en risico’s te minimaliseren tijdens alle fases van hun IT-Lifecycle. Het beperken van complexiteit en afhankelijkheid binnen IT-omgevingen speelt een belangrijke rol. Om deze boodschap online en internationaal uit te rollen kwam Infradax bij ContentXperience terecht.
Infradax wil online internationaal opvallen met effectieve marketingmiddelen die passen bij de online marketingstrategie van Infradax. Door een nauwe samenwerking met de marketingafdeling van Infradax hebben we afgestemd om de thema’s IT-Lifecycle en Dataprotectie bij de doelgroep te adresseren. Het doel van de campagnes is awareness en leadgeneratie.
Met deze opdracht hebben we samen afgestemd dat we hiervoor diverse marketingmiddelen moeten creëren en inzetten om online op te vallen. We hebben blogs, e-books, motion graphics, campagnematerialen en landing pages ontwikkeld.
In een team met een projectmanager, marketeer, designer en copywriter hebben we in één week tijd een eerste versie opgeleverd van 3 blogs, 2 videoscripts en het design van een landing page. Het eindresultaat is inmiddels onderdeel van succesvolle campagnes. De video’s worden gebruikt voor een Nederlands-, Engels- en Franstalige campagne. Zie hieronder het eindresultaat.
Video’s:
- IT-Lifecycle NL: www.youtube.com/watch?v=GbxGVm4KesI
- Dell IDPA NL: www.youtube.com/watch?v=krPDtRsLZ6o
Terug naar het portfolio