Nieuwe merkidentiteit en promotiemateriaal

VHP2 is sinds 1949 de eerste vereniging van hoger personeel in Nederland. Sindsdien behartigen zij de belangen voor professionals in de hightech- en ICT-industrie. Een oorsprong waar zij trots op zijn. ContentXperience heeft VHP2 geholpen met zowel het merkinnerlijk als het merkuiterlijk. De eerste stap daarin was een corporate story.

Belangrijke steekwoorden bij deze opdracht zijn: persoonlijk, betrokken en leden-centraal. Op basis van dit uitgangspunt hebben we een mooie corporate story weten neer te zetten. Aansluitend hierop hebben we een nieuwe huisstijl voor VHP2 gemaakt, waarbij de kleur blauw centraal staat. Accentkleuren zijn toegevoegd om ook diversiteit uit te stralen. Bij deze huisstijl hebben we ook promotiemateriaal ontwikkeld in de vorm van visitekaartjes, brochure, rolbanner en nieuwsbrieftemplate. De volgende stap in deze samenwerking is het aanpassen van de website passend bij de nieuwe huisstijl en merkidentiteit.

Terug naar het portfolio

Tags:

Marketing automation-partners