Hoe zet je een complexe oplossing slim in de markt?

[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Een complexe IT-oplossing onder de aandacht brengen is niet altijd eenvoudig. Veel organisaties in de IT-branche kunnen dat beamen. Scale Computing bundelde de krachten met een selecte groep technologiepartners en lanceerde in samenwerking met ContentXperience een campagne rondom een hyperconverged infrastructure. ‘Easy Does IT’ heeft inmiddels mooie leads opgeleverd en de interesse vanuit het buitenland is gewekt.

Aad Dekkers (Scale Computing) en Lisa Gores (ContentXperience) vertellen in deze reference case wat volgens hen de sleutels tot succes zijn. Open de reference case van de ‘Easy Does IT’ campagne door op onderstaande knop te klikken.[/vc_column_text][vc_btn title=”Open reference case” style=”classic” color=”warning” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fcontentxperience.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2018%2F11%2Fcx_referencecase_easydoesit.pdf||target:%20_blank|”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”4470″ img_size=”large”][/vc_column][/vc_row]

Terug naar het portfolio

Marketing automation-partners