Case: Duurzame marketing bij FLX Solutions

[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_empty_space][vc_column_text]FLX Solutions automatiseert repeterende, manuele taken. De lage mate van nauwkeurigheid die bij deze repeterende werkzaamheden vaak gepaard gaat, is daarmee verleden tijd. Bovendien speelt FLX Solutions met deze softwarerobots tijd vrij voor medewerkers om zich te richten op belangrijkere taken. FLX Solutions richt zich daarbij op klantcontactprocessen. In deze markt, waar 380.000 mensen werkzaam zijn, is efficiëntie een belangrijk goed én een grote kans. Hier komt de expertise van FLX Solutions dus goed van pas.

In het bereiken van deze markt, schakelde FLX Solutions de hulp in van ContentXperience. We spreken in deze reference case met Paul Kölzer, Manager Sales & Marketing bij FLX Solutions, over de beweegreden om met ContentXperience in zee te gaan. En tegelijkertijd de ervaring tot nu toe.

Open de reference case van de FLX Solutions door op onderstaande knop te klikken.[/vc_column_text][vc_btn title=”Open reference case” style=”classic” color=”warning” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fcontentxperience.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2020%2F01%2Fcx_referencecase_FLX-Solutions.pdf||target:%20_blank|”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Terug naar het portfolio

Marketing automation-partners