Inbound marketing, storytelling en contentcreatie
The Network Game is een inboundmarketing-campagne voor Simac over Cisco SDA, een onderdeel van de Cisco Digital Network Architecture. Met deze campagne wordt toegelicht hoe de doelgroep stap voor stap het hoogste level van Cisco SDA kan behalen.
ContentXperience ontwikkelde een campagnesite, een gezicht voor de campagne en diverse content-items om Cisco SDA strategisch en stapsgewijs ‘op de kaart te zetten’. Er zijn e-books, blogs en whitepapers ontwikkeld om Cisco SDA effectief toe te kunnen lichten voor de doelgroep en raakvlakken te vinden met hen.
Ook is er een survey ontwikkeld, zodat de doelgroep kan testen in welk level van Cisco SDA hun organisatie zich bevindt. Daarnaast is er een Catalyst-vergelijker ontwikkeld, om de specificaties van meerdere Cisco-switches met elkaar te kunnen vergelijken.
Tot slot verzorgt ContentXperience de online marketing voor deze campagne, waaronder campagnes met LinkedIn Sponsored Updates en Google AdWords.
Bekijk de campagnesite hier: https://thenetworkgame.nl
![]() |
![]() |