Together in IT-campagne

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Telindus en Cisco gaan de komende twee jaar hun samenwerking naar een hoger niveau tillen. Ze doen dat onder de noemer Together in IT. De campagne die ContentXperience hielp ontwikkelen, is gebaseerd op drie pijlers: ambities van de klant, technologie en kennisdeling.

De twee bedrijven willen diverse security- en connectiviteitsdiensten uitrollen onder dit nieuwe label. Het idee is dat klanten door de samenwerking tussen Telindus en Cisco toegang krijgen tot de meest actuele kennis op het gebied van IT. Het doel voor beide bedrijven, dat ContentXperience helpt te bereiken, is het genereren van de juiste leads die uiteindelijk resulteren in nieuwe klanten. Het tweede doel dat hier aan vast hangt is de positionering van de samenwerking, door middel van promoties, de look-and-feel en het verhaal.

Bij de lancering van de campagne zette chef-kok Ron Blaauw de samenwerking kracht bij door een gerecht te serveren dat door de combinatie van producten een soort smaakexplosie veroorzaakte. Elk ingrediënt afzonderlijk had dat nooit gekund. Ook werden er voor dit evenement lanceringsvideo’s en posters ontwikkeld.

Cisco en Telindus willen met deze campagne benadrukken dat zij gezamenlijk nieuwe producten leveren. Zo wordt in deze nieuw ontwikkelde animatievideo meer uitleg gegeven rondom het SD-WAN-aanbod van Cisco en Telindus:

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Terug naar het portfolio

Marketing automation-partners