e-Book: 4 veelvoorkomende uitdagingen in marketing analytics
Jouw organisatie maakt waarschijnlijk gebruik van diverse digitale marketingtools. Deze tools verwerken en analyseren data en met die informatie kun je interessante inzichten opdoen. Deze inzichten helpen je bij het genereren van leads, het omzetten van leads naar klanten en het opbouwen van duurzame klantrelaties. Om je te helpen grip te krijgen op je marketingdata, beschrijven wij in dit e-book enkele uitdagingen waarin jij je mogelijk herkent én geven aan hoe je er het beste mee om kunt gaan.
Herken jij je in deze problemen?
- Ik heb moeite met het combineren en begrijpen van data uit verschillende marketingtools.
- De salesafdeling heeft onvoldoende inzicht in de behoeften van leads en klanten.
- Het ontbreekt de sales- en marketingafdeling aan gezamenlijke doelstellingen.
- Ik wil niet te veel afhankelijk zijn van één oplossing.
Download dan ons gratis e-book door het formulier hiernaast in te vullen. We helpen je graag deze knelpunten te verhelpen.
Terug naar het resources overzicht