E-book: Hoe sterker de campagnestart, hoe groter de kans op resultaat

We weten allemaal hoe het werkt. We maken een briefing, we gaan interviewen, er komen correctieslagen en vervolgens hebben we een campagne staan. Vaak is er niet per se een verband te maken met de kernwaarden van een organisatie, en vaak hebben we ook nog niet de exacte doelen voor ogen. Omdat het kader voor een campagne altijd beter kan, hebben we een canvas ontwikkeld dat kan dienen als handig vertrekpunt voor het opzetten van campagnes.

De belangrijkste aspecten van het campagnecanvas

Zo gaan we onder andere in op:E-book - Hoe sterker de campagnestart, hoe groter de kans op resultaat

  • Waarom een campagnecanvas?
  • Wat heb je aan een campagnecanvas?
  • Waarom de moeilijkste weg soms wel de beste weg is.
  • Een uitleg van het campagnecanvas.

Download gratis dit e-book door het formulier hiernaast in te vullen. 

Terug naar het resources overzicht

Marketing automation-partners