e-Book: Leadgeneratie, de basics

Het B2B-verkoopproces van twintig jaar geleden is niet te vergelijken met het verkoopproces van vandaag de dag. Waar we vroeger uit de voeten konden met een brochure, een beursstand en een telefoon gebruiken we tegenwoordig een veelvoud aan kanalen. Dankzij het internet is minimaal 60% van het aankoopproces al afgerond voordat een klant überhaupt in direct contact komt met een bedrijf.  Daarom vereist onze digitale samenleving een compleet andere aanpak.

Leadgeneratie in het digitale tijdperk
Voor veel marketeers was de omslag naar deze nieuwe realiteit niet eenvoudig. Digitale kanalen zijn fantastisch en geven de marketeer veel mogelijkheden. Maar hoe die kanalen ingezet moeten worden om de beste leads te genereren voor de salesafdeling, dat is geen eenvoudige vraag. In dit e-book beantwoorden we die vraag met zes effectieve manieren om kwalitatieve B2B-leads te genereren.

Inhoud e-book
In dit e-book leggen we uit wat leadgeneratie nu precies is. Ook vertellen we waarom het van groot belang is dat u aandacht besteedt aan dit onderwerp. Daarna volgen de zes manieren om leads te genereren in een handig overzicht met heldere uitleg. Tenslotte nog wat handige tips en de vervolgstappen die u kunt zetten nadat u uw eerste leads heeft gegenereerd.

Download het e-book door het formulier rechts in te vullen!

Terug naar het resources overzicht

Marketing automation-partners