e-Book: Leadgeneratie, de basics

Het B2B-verkoopproces van twintig jaar geleden is niet te vergelijken met het verkoopproces van vandaag de dag. Waar we vroeger uit de voeten konden met een brochure, een beursstand en een telefoon gebruiken we tegenwoordig een veelvoud aan kanalen. 67% van het aankoopproces vindt tegenwoordig online plaats. Daarom vereist onze digitale samenleving een compleet andere aanpak. In dit gratis e-book leggen we zes effectieve manieren uit om kwalitatieve B2B-leads te genereren.

Inhoud e-book

In dit e-book leggen we uit wat leadgeneratie nu precies is. Ook vertellen we waarom het van groot belang is dat je aandacht besteedt aan dit onderwerp. Daarna volgen de zes manieren om leads te genereren in een handig overzicht met heldere uitleg. Ten slotte nog wat handige tips en de vervolgstappen die je kunt zetten nadat je jouw eerste leads hebt gegenereerd.

Download het e-book door het formulier rechts in te vullen!

 

Terug naar het resources overzicht

Marketing automation-partners