Whitepaper: Branding – Zo maak je een merk
Om contentmarketing te kunnen ontwikkelen, heb je een goede definiëring nodig van een merk. Naast organisatorische elementen als missie, visie en kernwaarden, heeft je organisatie een scherp merkinnerlijk en een goed passend merkuiterlijk nodig als basis om tot succesvolle business te komen. Dit bij elkaar vormt de merkessentie.
Maar daarmee zijn we er nog niet. Vanuit de marketing beredeneerd heeft elke organisatie een set van onderscheidende producten en diensten nodig. Gebaseerd op behoefte die uit het doelgroeponderzoek komen. En is dat allemaal op orde? Dan kun je campagneprogramma’s gaan opzetten, inrichten, voeren en optimaliseren.
Download dit whitepaper en leer meer over strategisch merkdenken
In dit whitepaper over strategisch merkdenken behandelen we achtereenvolgens:
- De missie
- De visie
- De kernwaarden
- Het merkinnerlijk
- Het merkuiterlijk
- Contentmarketing
- Voorbeelden uit de praktijk
Download gratis dit whitepaper door het formulier hiernaast in te vullen.
Terug naar het resources overzicht