Whitepaper: Branding – Zo maak je een merk

Om contentmarketing te kunnen ontwikkelen, heb je een goede definiëring nodig van een merk. Naast organisatorische elementen als missie, visie en kernwaarden, heeft je organisatie een scherp merkinnerlijk en een goed passend merkuiterlijk nodig als basis om tot succesvolle business te komen. Dit bij elkaar vormt de merkessentie.

Maar daarmee zijn we er nog niet. Vanuit de marketing beredeneerd heeft elke organisatie een set van onderscheidende producten en diensten nodig. Gebaseerd op behoefte die uit het doelgroeponderzoek komen. En is dat allemaal op orde? Dan kun je campagneprogramma’s gaan opzetten, inrichten, voeren en optimaliseren.Branding

Download dit whitepaper en leer meer over strategisch merkdenken

In dit whitepaper over strategisch merkdenken behandelen we achtereenvolgens:

  • De missie
  • De visie
  • De kernwaarden
  • Het merkinnerlijk
  • Het merkuiterlijk
  • Contentmarketing
  • Voorbeelden uit de praktijk

Download gratis dit whitepaper door het formulier hiernaast in te vullen. 

Terug naar het resources overzicht

Marketing automation-partners