Whitepaper: Datagedreven marketing. Alles wat je moet weten.

Sombere economische vooruitzichten en aanhoudende personeelstekorten stellen marketeers dit jaar voor grote uitdagingen. Budgetten voor campagnes lopen terug en er zijn minder handen beschikbaar.

Gelukkig is er een oplossing om meer rendement te halen uit je marketinginspanningen: datagedreven werken is volgens zakelijk tijdschrift Forbes dé toptrend voor 2023. Maar juist het in de praktijk brengen van ‘datadriven’ marketing staat bij professionals met stip op één als hun grootste uitdaging, vooral nu de toekomst cookie-loos is.

Lees in dit whitepaper meer over:

  • Wat datagedreven marketing is.
  • Welke ontwikkelingen werken als aanjager.
  • Waar datagedreven marketeers op inzetten in 2023.
  • Welke voordelen je mag verwachten van datamarketing.
  • Wat datagedreven marketing tot een uitdaging maakt.
  • Welke mensen je ervoor nodig hebt.
  • Hoe ContentXperience jou kan helpen.
Terug naar het resources overzicht

Marketing automation-partners