Whitepaper: Zo maak je een propositie

Wat is de belofte van een product of dienst? En heeft die belofte aansluiting bij de behoefte van de gewenste klanten? In dit whitepaper gaat het er niet om hoe goed je in staat bent om een product te verkopen, maar hoe goed verkoopbaar het product of de dienst is. Kortom, wat is ervoor nodig om een sterk, onderscheidend en moeilijk kopieerbaar product te ontwikkelen. Waar moet je aan denken en welke kritische succesfactoren maken de belofte verkoopbaar. In dit whitepaper lees je er alles over.

Download dit whitepaper

Het maken van een propositie lichten we toe aan de hand van acht delen:Whitepaper Propositie

  1. Wat is onze ambitie?
  2. De essentie van het idee
  3. Deskresearch propositie
  4. Research de klantbehoefte
  5. Onderzoek de ambitie intern
  6. De propositie
  7. De calculatie
  8. De go-to-market

Download gratis dit whitepaper door het formulier hiernaast in te vullen. 

Terug naar het resources overzicht

Marketing automation-partners