Whitepaper: Zo maak je een prospect-strategie

Bij lead generation gaat het altijd over het converteren en het vervolgens verder opwarmen van leads. We staan veel minder vaak stil bij het tempo waarin leads afkoelen of hoe je voorkomt dat interacties waardeloos worden en je alles voor niets hebt gedaan. Zou daar niet veel meer aandacht voor moeten zijn?

Prospects bewerken is als continu proces volop in ontwikkeling en allang geen set van opzichzelfstaande acties meer. In dit whitepaper beschrijven we de hedendaagse bewerking van leads en prospects in businessmarketing, delen we onze ervaringen en opvattingen en bieden we concrete handvatten voor het opzetten van een prospect-strategie.Prospect-strategie

Download dit whitepaper en lees meer over de volgende onderwerpen:

  • Marketing en Sales: als communicerende vaten
  • De kwalitatieve en kwantitatieve focus: prospectwaarde en touch points
  • Prospect-strategie: programmadenken
  • De prospect-strategie

Download gratis dit whitepaper door het formulier hiernaast in te vullen 

 

Terug naar het resources overzicht

Marketing automation-partners