Whitepaper: Branding – zo maak je een merk

austin-distel-mpN7xjKQ_Ns-unsplash (1).jpg

Branding – zo maak je een merk

Om contentmarketing te kunnen ontwikkelen, heb je een goede definiëring nodig van een merk. Naast organisatorische elementen als missie, visie en kernwaarden, heeft je organisatie een scherp merkinnerlijk en een goed passend merkuiterlijk nodig als basis om tot succesvolle business te komen. Dit bij elkaar vormt de merkessentie.

 

Maar daarmee zijn we er nog niet. Vanuit de marketing beredeneerd heeft elke organisatie een set van onderscheidende producten en diensten nodig. Gebaseerd op behoefte die uit het doelgroeponderzoek komen. En is dat allemaal op orde? Dan kun je campagneprogramma’s gaan opzetten, inrichten, voeren en optimaliseren.

 

Download dit whitepaper en leer meer over strategisch merkdenken

 

In dit whitepaper over strategisch merkdenken behandelen we achtereenvolgens:

  • De missie
  • De visie
  • De kernwaarden
  • Het merkinnerlijk
  • Het merkuiterlijk
  • Contentmarketing
  • Voorbeelden uit de praktijk

 

Download deze whitepaper door het formulier hiernaast in te vullen.

Download whitepaper: Branding – Zo maak je een merk

mockup-staand (1).png
CX Logo.png

Wil jij ook kwalitatieve content? En resultaat behalen uit jouw marketing?

Genoeg over ons. We zijn vooral heel benieuwd naar jou en naar jouw doelstellingen. Goed plan? 
Laten we kennismaken. Want het begint bij een goed eerste contact. Bel 026-7999-66 of mail naar info@contentxperience.nl