ContentXperience verzorgde de Data & Analytics Talk van het veelzijdige IT-bedrijf Axians. Axians zette de voordelen van Azure Synapse centraal voor een deepdive in data-uitdagingen. In het gesprek vertellen specialisten Arno Hordijk en Michiel Born over het ‘hoe en waarom’ van datagedreven werken, en hoe Synapse daarin ondersteunt.
Digitale inspecteurs werken sneller en accurater dan mensen. ContentXperience ontwikkelde een campagne om organisaties kennis te laten maken met deze vorm van AI.
Security is een hot-item. Cegeka helpt organisaties om hun uitdagingen op dit gebeid te overwinnen. ContentXperience hielp om de doelgroep hierover te informeren.
Infradax is een IT-lifecycle-specialist en wilde zijn toegevoegde waarde internationaal voor het voetlicht brengen.
Bij de naamsverandering van Tectrade naar TTNL kwam heel wat kijken.
Hoe val je op in een concurrerende markt? Unit4 Bedrijfssoftware koppelt boekhoudgemak aan sport met bewegend beeld en pakkende slogans.
EDI, MFT zegt niet iedereen iets maar het zijn methodes om data makkelijk uit te wisselen. ContentXperience helpt ECS om de doelgroep helder de voordelen uit te leggen.
Onbegrensd werken met een online werkplek is efficiënt. Een ludieke stripreeks laat zien waarom dat zo is.
Hoe breng je EDI- (Electronic Data Interchange) en MFT- (Managed File Transfer) oplossingen naar de markt? Met een campagne over Smart Integrations!
VHP2 behartigt de belangen van professionals in de hightech- en ICT industrie. ContentXperience hielp met het merkinnerlijk en -uiterlijk. De eerste stap was een corporate story.
Na de succesvolle 'Optimaliseer je netwerk'-campagne wilden Bechtle en Cisco meer. ContentXperience bedacht de campagne 'Regisseur van je netwerk'.
Hybride werken vraagt om de juiste techniek. Niet alleen om optimaal samen te werken maar bijvoorbeeld ook om een gebouw slimmer te maken. Dit alles komt samen in de campagne 'De toekomst is vandaag'.
FLX Solutions automatiseert repeterende, manuele taken. ContentXperience hielp met meerdere campagnes tegelijk om continu zichtbaar te zijn in de markt.
Met een interactieve video vestigt Axians op geheel eigen wijze de aandacht op een nieuwe dienst: Network as a Service. Desnoods verkrijgbaar op Mars.
SolutionHouse is specialist in Microsoft Dynamics. Een nieuw huisstijlhandboek is de eerste stap naar meer bekendheid.
Telindus en Cisco wilden hun samenwerking naar een hoger niveau tillen en schakelden ContentXperience in om hen te positioneren.
Hoe leg je de wereld uit dat jij de oplossing in huis hebt voor IT-beheerders die gestrest zijn omdat hun netwerk te ingewikkeld is geworden? Met een one-minute animatie natuurlijk.
Bechtle is partner voor duurzame IT-architecturen en wilde Cisco Meraki in de markt zetten als optimale netwerkoplossing. ContentXperience bedacht hiervoor een campagne.
In samenwerking met Tech Data (nu TD Synnex) en IBM ontwikkelde ContentXperience een leadgeneratiecampagne over het thema Artificial Intelligence, inclusief campagnesite The Power of AI.
Simac en IBM stellen samen een cloudomgeving beschikbaar voor bedrijfskritische, zware applicaties: de Power Cloud. Om daar bekendheid aan te geven ontwikkelde ContentXperience met Simac een strategische marketingcampagne.
The Network Game is een inboundmarketing-campagne voor Simac over Cisco SDA, een onderdeel van de Cisco Digital Network Architecture. Met deze campagne wordt toegelicht hoe de doelgroep stap voor stap het hoogste level van Cisco SDA kan behalen.
Solid Team for IT is een samenwerking tussen Fujitsu, SUSE en NetApp, gericht op SAP HANA. ContentXperience verzorgde campagnemanagement, contentcreatie en onlinemarketing.
EPLAN Software & Service ontwikkelt engineeringsoftware. De motion graphic laat acht bouwstenen zien die helpen om engineeringsprocessen te optimaliseren.
Voor ICT-dienstverlener Axians ontwikkelde ContentXperience een vlogreeks op bijzondere locaties. Axians werd uitgedaagd om een challenge uit te voeren waarmee de USP's van de Catalyst 9000-switches worden aangetoond.
Onze klant Tectrade onderging in 2020 een re-branding met onder meer een naamsverandering. Deze mooie uitdaging gingen we samen aan, waarbij wij onder meer tekenden voor content die dit vernieuwde merk in de spotlight zet.
Voor Copaco en DocuSign ontwikkelde ContentXperience een campagne ter promotie van de digitale handtekening.
ITB2 vroeg ons om een korte serie video's te maken, waarin CEO Niels Hensen precies uitlegt wat zijn organisatie allemaal te bieden heeft
We hebben Valid gevraagd meer te vertellen over de toegevoegde waarde van de samenwerking met ContentXperience. Benieuwd naar het antwoord? Bekijk dan onderstaande video.
In opdracht van en in samenwerking met Cisco zette ContentXperience een campagne op rondom de transformatie van de werkplek. Of eigenlijk: de transformatie van werken, de future of work. De wereld is veranderd en werk verandert mee. Het nieuwe normaal zorgt ervoor dat we totaal anders tegen het kantoor aankijken. De hybride toekomst is hier, en die toekomst is vandaag.
SmartCity-IoT is een initiatief van Flexyz en Teneo, voor slimme Internet of Things-toepassingen voor overheden. Wij deden een buyer-persona-onderzoek en maakten een brandbook, om de juiste doelgroep optimaal te bereiken.
Genoeg over ons. We zijn vooral heel benieuwd naar jou en naar jouw doelstellingen. Goed plan?
Laten we kennismaken. Want het begint bij een goed eerste contact. Bel 026-7999-66 of mail naar info@contentxperience.nl
Velperweg 148
6824 HN Arnhem
E: info@contentxperience.nl
T: 026-7999066