ITB2
Copywriting
Video en animatie
Content
Doel van de video’s is om awareness te creëren voor ITB2 Datacenters en de diensten en oplossingen die zij aanbieden.
Alle sterke punten van ITB2 komen in de video’s naar voren. Dat de datacenters in Apeldoorn en Deventer goed bereikbaar zijn, extreem zuinig in energieverbruik en dat de mensen die er werken enorm betrokken zijn. Er zijn afleveringen bij die wel wat weg hebben van een spoedcursus, zoals deze over wat colocatie nu eigenlijk is. Of die over de valkuilen bij de transitie naar de cloud.
De video’s dienen daarnaast als conversiemogelijkheid. Bekijk je er één en wil je meer zien, dan kun je je hiervoor inschrijven. Zo genereert ITB2 leads. Door opvolging en eventueel andere relevante content aan te bieden maken we de leads warmer. Tot slot kunnen we op basis van organische posts ook het bereik en daarmee dus zichtbaarheid vergroten.
Bekijk enkele van de one-minutes:
Alle sterke punten van ITB2 komen in de video’s naar voren. Dat de datacenters in Apeldoorn en Deventer goed bereikbaar zijn, extreem zuinig in energieverbruik en dat de mensen die er werken enorm betrokken zijn. Er zijn afleveringen bij die wel wat weg hebben van een spoedcursus, zoals deze over wat colocatie nu eigenlijk is. Of die over de valkuilen bij de transitie naar de cloud.
ContentXperience maakt steeds vaker one-minutes en dat is niet zomaar. Uit onderzoek blijkt zonneklaar dat kijkers dol zijn op video en zich er graag door laten overtuigen. Korte filmpjes passen bij deze tijd van TikTok en Instagram Reels. Volgens het laatste trendrapport van HubSpot is video al drie jaar op rij de favoriete vorm van marketeers wereldwijd om mee op te vallen bij de doelgroep. Het format leent zich perfect om je bedrijf een gezicht te geven en om een verhaal te vertellen. Van verhalen is bekend dat ze beter blijven hangen dan droge cijfers en feiten.
Voor Copaco en DocuSign ontwikkelde ContentXperience een campagne ter promotie van de digitale handtekening.
Voor ICT-dienstverlener Axians ontwikkelde ContentXperience een vlogreeks op bijzondere locaties. Axians werd uitgedaagd om een challenge uit te voeren waarmee de USP's van de Catalyst 9000-switches worden aangetoond.
Genoeg over ons. We zijn vooral heel benieuwd naar jou en naar jouw doelstellingen. Goed plan?
Laten we kennismaken. Want het begint bij een goed eerste contact. Bel 026-7999-66 of mail naar info@contentxperience.nl
Velperweg 148
6824 HN Arnhem
E: info@contentxperience.nl
T: 026-7999066