Copaco
DocuSign
Graphic design
Copywriting
Marketingstrategie
Contentplan
Campagnemarketing
Marketing Analytics
Leadgeneratie
Content
Marketing
Voor iedereen die wel eens heeft moeten wachten op de ondertekening van een contract, heeft geworsteld met inefficiënte verouderde technologie of uren bezig is geweest met het vinden van specifieke clausules in oude contracten, heeft Copaco, in samenwerking met DocuSign, nu de oplossing.
Dankzij de digitale handtekening komen overeenkomsten sneller, eenvoudiger en voordeliger tot stand. Die voordelen moesten centraal komen te staan in een gezamenlijke campagne.
De campagne behandelt de vijf verschillende en belangrijke fasen van het proces, onder andere door de inzet van blogs, e-books en onderzoeksrapporten. In casestudies wordt aangetoond hoe en waarom de digitale handtekening in de praktijk zo goed werkt. En met behulp van een infographic worden op een overzichtelijke wijze de voordelen en stappen weergegeven.
De content is in samenwerking met DocuSign geschreven door ContentXperience. Bovendien is de content in de huisstijl van Copaco opgemaakt. De content is de rode draad van campagne die online op LinkedIn wordt gevoerd. ContentXperience is hierbij verantwoordelijk voor het inrichten, optimaliseren en bijsturen van de advertenties.
Voor Copaco en DocuSign ontwikkelde ContentXperience een campagne ter promotie van de digitale handtekening.
Voor ICT-dienstverlener Axians ontwikkelde ContentXperience een vlogreeks op bijzondere locaties. Axians werd uitgedaagd om een challenge uit te voeren waarmee de USP's van de Catalyst 9000-switches worden aangetoond.
Genoeg over ons. We zijn vooral heel benieuwd naar jou en naar jouw doelstellingen. Goed plan?
Laten we kennismaken. Want het begint bij een goed eerste contact. Bel 026-7999-66 of mail naar info@contentxperience.nl
Velperweg 148
6824 HN Arnhem
E: info@contentxperience.nl
T: 026-7999066