FLX Solutions
Campagnemarketing
Contentplan
Websites
Content
Marketing
FLX Solutions ontwikkelt slimme oplossingen die mensen veel werk uit handen nemen, zoals softwarerobots. Die zorgen onder meer voor capaciteitsverhoging, medewerkerstevredenheid en kostenreductie. FLX richt zich op een markt waar 380.000 mensen werkzaam zijn. Om hen te bereiken werd ContentXperience ingeschakeld.
ContentXperience werkte vanuit het concept ‘duurzame marketing’. Een plan waarbij met meerdere campagnes tegelijk wordt gewerkt, zodat FLX continu zichtbaar is in de markt. Er werden verschillende soorten content ontwikkeld, zoals blogs, een e-book en een infographic. Ook maakte FLX podcasts.
ContentXperience zorgde ook voor een nieuwe website. De combinatie met waardevolle content is door FLX als zeer waardevol ervaren. Wil je het uitgebreide verhaal van FLX Solutions lezen, open dan de reference case door op deze link te klikken.
Voor Copaco en DocuSign ontwikkelde ContentXperience een campagne ter promotie van de digitale handtekening.
Voor ICT-dienstverlener Axians ontwikkelde ContentXperience een vlogreeks op bijzondere locaties. Axians werd uitgedaagd om een challenge uit te voeren waarmee de USP's van de Catalyst 9000-switches worden aangetoond.
Genoeg over ons. We zijn vooral heel benieuwd naar jou en naar jouw doelstellingen. Goed plan?
Laten we kennismaken. Want het begint bij een goed eerste contact. Bel 026-7999-66 of mail naar info@contentxperience.nl
Velperweg 148
6824 HN Arnhem
E: info@contentxperience.nl
T: 026-7999066