Case: Duurzame marketing FLX Solutions

FLX Solutions automatiseert repeterende, manuele taken. ContentXperience hielp met meerdere campagnes tegelijk om continu zichtbaar te zijn in de markt.

Klant

FLX Solutions

Productie

Campagnemarketing

Contentplan

Websites

Team

Content

Marketing

shutterstock_1126770218 (1).jpg

Slimme software

FLX Solutions ontwikkelt slimme oplossingen die mensen veel werk uit handen nemen, zoals softwarerobots. Die zorgen onder meer voor capaciteitsverhoging, medewerkerstevredenheid en kostenreductie. FLX richt zich op een markt waar 380.000 mensen werkzaam zijn. Om hen te bereiken werd ContentXperience ingeschakeld.

Meerdere campagnes

ContentXperience werkte vanuit het concept ‘duurzame marketing’. Een plan waarbij met meerdere campagnes tegelijk wordt gewerkt, zodat FLX continu zichtbaar is in de markt. Er werden verschillende soorten content ontwikkeld, zoals blogs, een e-book en een infographic. Ook maakte FLX podcasts. 

Nieuwe website 

ContentXperience zorgde ook voor een nieuwe website. De combinatie met waardevolle content is door FLX als zeer waardevol ervaren. Wil je het uitgebreide verhaal van FLX Solutions lezen, open dan de reference case door op deze link te klikken.

CX Logo.png

Wil jij ook kwalitatieve content? En resultaat behalen uit jouw marketing?

Genoeg over ons. We zijn vooral heel benieuwd naar jou en naar jouw doelstellingen. Goed plan? 
Laten we kennismaken. Want het begint bij een goed eerste contact. Bel 026-7999-66 of mail naar info@contentxperience.nl