Cisco
Campagnemarketing
Copywriting
Graphic design
Websites
Branding
Content
Marketing
Het doel van de nieuwe campagne was om Bechtle (partner voor duurzame IT-architecturen) naar voren te laten komen als trusted advisor op het gebied van de Cisco-producten Meraki en DNA. Cisco is een wereldwijd opererende IT-leverancier van hoogwaardige technologie). Met dit uitgangspunt in het achterhoofd ontstond een campagne die zich richt op meerdere thema's en trends onder de noemer ‘regisseur van je netwerk’.
ContentXperience voorzag beide partijen van een uitgebreid buyer persona-onderzoek. Dit vormde de basis voor een resultaatgerichte inboundmarketing campagne.
De campagne zorgde ervoor dat er traffic werd gegenereerd. Dat lukte dankzij een campagne website, en een stroom aan content (blogs, e-books, whitepapers en een productsheet. Ook werd een netwerktest ontwikkeld. Deelnemers die de test invulden kregen inzicht in waar hun specifieke netwerkplan begint.
Voor Copaco en DocuSign ontwikkelde ContentXperience een campagne ter promotie van de digitale handtekening.
Voor ICT-dienstverlener Axians ontwikkelde ContentXperience een vlogreeks op bijzondere locaties. Axians werd uitgedaagd om een challenge uit te voeren waarmee de USP's van de Catalyst 9000-switches worden aangetoond.
Genoeg over ons. We zijn vooral heel benieuwd naar jou en naar jouw doelstellingen. Goed plan?
Laten we kennismaken. Want het begint bij een goed eerste contact. Bel 026-7999-66 of mail naar info@contentxperience.nl
Velperweg 148
6824 HN Arnhem
E: info@contentxperience.nl
T: 026-7999066