Copywriting
Dataplatform
Websites
Content
Marketing
Branding
ECS International verbindt IT-systemen met elkaar, zodat bedrijven makkelijk data kunnen uitwisselen, ongeacht het bestandsformaat. Klinkt simpel maar technisch ligt het best ingewikkeld, bijvoorbeeld met een systeem als EDI: Enterprise Data Integratie. Om zich te kunnen onderscheiden in deze nichemarkt riep ECS de hulp in van ContentXperience om zich beter te positioneren.
ECS wilde voor eens en altijd aan de doelgroep duidelijk maken wat de toegevoegde waarde van EDI is. Eerst werd een buyer persona of klantprofiel opgesteld. Samen werd gebrainstormd over welk marketingmateriaal het meest waardevol zou zijn voor potentiële klanten. Hier rolde een campagnesite uit en content in de vorm van onder meer een e-book en een reference case.
Met het IKUU dataplatform analyseerde ECS alle marketingdata. Dat levert onder meer een beter klantbeeld op. De combinatie van content, Google Ads en LinkedIn advertising zorgde voor meer klantcontact en meer website bezoekers.
Lees meer over de samenwerking tussen ECS en ContentXperience in onze reference case.
Voor Copaco en DocuSign ontwikkelde ContentXperience een campagne ter promotie van de digitale handtekening.
Voor ICT-dienstverlener Axians ontwikkelde ContentXperience een vlogreeks op bijzondere locaties. Axians werd uitgedaagd om een challenge uit te voeren waarmee de USP's van de Catalyst 9000-switches worden aangetoond.
Genoeg over ons. We zijn vooral heel benieuwd naar jou en naar jouw doelstellingen. Goed plan?
Laten we kennismaken. Want het begint bij een goed eerste contact. Bel 026-7999-66 of mail naar info@contentxperience.nl
Velperweg 148
6824 HN Arnhem
E: info@contentxperience.nl
T: 026-7999066